تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 59242

شهردار هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

آغاز تنظیف معابر شهری/ اضافه شدن خودرو جدید به آتش نشانی/ راه اندازی مجدد دوربینهای سطح شهر/ اجرای روکش خیابان اصلی با بهبود اوضاع جوی/ بدهی ۴۲۰ میلیون تومانی به شرکت گاز باعث تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری است

آغاز تنظیف معابر شهری/ اضافه شدن خودرو جدید به آتش نشانی/ راه اندازی مجدد دوربینهای سطح شهر/ اجرای روکش خیابان اصلی با بهبود اوضاع جوی/ بدهی ۴۲۰ میلیون تومانی به شرکت گاز باعث تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری است

اسلام عبدیلر گفت: کار تنظیف معابر شهری چند روزی است که آغاز شده و قرار است تا آغاز سال جدید کلیه معابر شهری به لحاظ تمیزی رسیدگی شوند.

اسلام عبدیلر شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد آمادگی شهرداری برای تعطیلات عید نوروز و نحوه آماده سازی شهر گفت: شهرداری هشترود با توجه به امکانات و نیروی های انسانی موجود در تلاش است تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

 

وی اظهار کرد: کار تنظیف معابر شهری چند روزی است که آغاز شده و قرار است تا آغاز سال جدید کلیه معابر شهری به لحاظ تمیزی رسیدگی شوند.

 

عبدیلر افزود: مسجد صراط که در ورودی شهر هشترود به سمت مراغه قرار دارد نیز با رفع نواقص آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد.

 

شهردار هشترود اضافه کرد: واحد آتش نشانی نیز در طول این ایام بصورت شبانه روزی آماده بکار هستند و با تلاش های صورت گرفته یک خودرو جدید نیز به آتش نشانی این شهرستان اضافه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجوز حفاری در طول ایام نوروز صادر نخواهد شد و شهروندان نیز درخواستی در این زمینه نداشته باشند.

 

عبدیلر تاکید کرد: همچنین عملیات لکه گیری و همچنین اجرای روکش در خیابان اصلی نیز به محض بهبود اوضاع جوی آغاز خواهد شد.

 

شهردار هشترود در مورد تعطیلی جایگان سی ان جی شهرداری در سه راهی قویونقشلاقی نیز خاطرنشان کرد: این جایگاه با بیش از ۵ میلیارد ریال بدهی به ما تحویل داده شد. از طرفی درآمد این جایگاه کفاف هزینه های جاری آن را نیز نمی کند و این باعث شده به شرکت گاز مبلغ ۴ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال بدهی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: تعطیلی این جایگاه علاوه بر ایجاد مشکل برای مسافران این مسیر برای شهرداری نیز ضرر است اما برای بازگشائی ان نیاز به پرداخت بدهی به شرکت گاز است و با توجه به منابع محدود مالی شهرداری حتی توان پرداخت اقساطی آن را هم نداریم.

 

عبدیلر بیان کرد: این در صورتی است که از پیمانکار قبلی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از ادارات هشترود ۲۰ میلیارد ریال طلب داریم که برای وصول هریک از این موارد با مشکل مواجه هستیم.

 

وی اذعان داشت: در صورت همکاری شرکت گاز و در اختیار گذاشتن مهلت می توانیم این جایگاه را دوباره راه اندازی کنیم تا در ایام نوروز شاهد مشکل به لحاظ تامین سوخت برای مسافران نباشیم.

 

شهردار هشترود همچنین از تعمیر و راه اندازی مجدد دوربینهای سطح شهر خبر داد و بیان کرد: برابر مصوبه شورای ترافیک قرار است تعدادی دیگر دوربین در نقاط دیگر شهر نصب و بهره برداری شود.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.