تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 59115

مدیر جهادکشاورزی هشترود خبر داد؛

توزیع ۶ تن مرغ منجمد و ۲۲ تن برنج با قیمت مصوب/ خرید ۲۰ تن سیب درجه یک و ۱۵ تن پرتقال برای عید

توزیع ۶ تن مرغ منجمد و ۲۲ تن برنج با قیمت مصوب/ خرید ۲۰ تن سیب درجه یک و ۱۵ تن پرتقال برای عید

مهندس اسماعیل کریمی اصل گفت: ۲۰ تن سیب درجه یک و ۱۵ تن پرتقال برای شهرستان در نظر گرفته شده بود ولی پیش بینی شده به لحاظ تقاضای بیشتر میوه پرتقال، مقررشده اتحادیه تعاون روستای نسبت به افزایش خرید این میوه اقدام لازم را بعمل آورد.

مهندس اسماعیل کریمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی از جمله مرغ منجمد تاکنون ۶ تن توسط فروشگاههائی که از استاندارد بهداشتی برای نگهداری و عرضه  برخوردار می باشند در چندنقطه شهر و با قیمت ۵۹۵۰۰ ریال عرضه شده و درصورت تقاضای این مواد پروتئینی، تمهیدات لازم به جهت عرضه مجدد صورت گرفته است.

 

 

وی همچنین در خصوص ۲۲ تن برنج وارده به شهرستان ونحوه توزیع آن اظهار داشت: این کالا توسط اتحادیه تعاون روستای واتاق اصناف درچند نقطه شهر و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

 

 

کریمی اصل در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید نیز افزود: ۲۰ تن سیب درجه یک و ۱۵ تن پرتقال برای شهرستان در نظر گرفته شده بود ولی پیش بینی شده به لحاظ  تقاضای بیشتر میوه پرتقال، مقررشده اتحادیه تعاون روستای نسبت به افزایش خرید این میوه اقدام لازم را بعمل آورد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.