تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 59030

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

پرداخت یارانه بزرگترین ضربه را به کشور می زند/ بیمه کشاورزان تا پایان سال واریز می شود/ دغدغه دولت گاز رسانی به تمام روستاها می باشد

پرداخت یارانه بزرگترین ضربه را به کشور می زند/ بیمه کشاورزان تا پایان سال واریز می شود/ دغدغه دولت گاز رسانی به تمام روستاها می باشد

سیدحمزه امینی گفت: یارانه بزرگترین ضربه را به کشور میزند به طوری که عده ای با دریافت یارانه به اعتیاد کشیده شده اندو بهتر بود یارانه به جاری واریز به حساب های مردم در بخش تولید و زیر ساخت ها هزینه می شد.

به گزارش پیک هشترود، سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در جمع اهالی روستای اغزیارت و حومه در باره استمهال وام های کشاورزی گفت: ۸۰ نفر از نماینده گان در مجلس با همیاری سایر نماینده ها خواستار تنفیض اجرای این قانون برای سال۹۶ شدیم تا در سال اینده نیز ادامه داشته باشد.

 

 

وی با اشاره به خدمات دولت در روستا ها گفت : دغدغه دولت تدبیر و امید گاز رسانی به تمام روستاها حتی در دور ترین نفطه کشور است.

 

 

امینی با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستای چپقلو و حومه هنوز عملیاتی نشده است گفت: ان شالله تا پایان سال ۹۶ روستاهای مسیر چپقلو نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

 

سید حمزه امینی با اشاره به خدمت دولت تدبیر و امید در کشور و ارزشمند دانستن ان گفت: دولت در حوزه بهداشت و سلامت عملکرد خوبی دارد به طوری که فرانشیز دریافتی از روستاییان در بیمارستاها به ۳ درصد می رسد.

 

 

نماینده مردم هشترود و چاراویماق به انتخاب شهرستان چاواویماق به عنوان شهرستان پایلوت در طرح اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت:با انتخاب چاراویماق به عنوان شهرستان پایلوت در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ان شالله در سه ،چهار سال اینده شاهد شکوفایی چاراویماق و کاهش بیکاری در این شهرستان خواهیم بود.

 

 

امینی به عدم  پرداخت به وقع  بیمه کشاورزان نیز اشاره کرد و گفت : طبق قولی که داده اند تا پایان سال۹۵ بیمه کشاورزان پرداخت خواهد شد.

 

 

سید حمزه امینی در پایان به یارانه پرداختی از سوی دولت اشاره کرد و گفت:یارانه بزرگترین ضربه را به کشور میزند به طوری که عده ای با دریافت یارانه به اعتیاد کشیده شده اندو بهتر بود یارانه به جاری واریز به حساب های مردم در بخش تولید و زیر ساخت ها هزینه میشد.

 

منبع: ندای چاراویماق

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.