تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 58952

با نگاهی به زندگینامه دو شهید هشترودی؛

آئین رونمایی از کتاب های “مجاهد نستوه” و “شاهد وصل” در هشترود برگزار شد +عکس

آئین رونمایی از کتاب های “مجاهد نستوه” و “شاهد وصل” در هشترود برگزار شد +عکس

همزمان با ایام فاطمیه، آیین رونمایی از دو کتاب مجاهد نستوه روایت زندگی شهید احمد حیدری موسوی و شاهد وصل روایت زندگی شهید عبدالله رضا زاده در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمدتقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در این مراسم با اشاره به اینکه باید همیشه یاد و خاطره شهدای گرانقدر و شهادت در جامعه زنده بماند، افزود: برکات و دستاوردهای بسیار بزرگی در سایه خون شهدای عزیز نصیب کشور شده است که باید قدردان خون شهدا باشیم.
وی افزود : اگر شهدا نبودند این عزت کنونی محقق نمی‌شد و ما عزت و آزادگی خود را مرهون و مدیون شهدا هستیم.
تقی پور گفت :شهدا راه امام حسین (ع) را ادامه دادند تا به ما در درس شجاعت، ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی بیاموزندو ما هم باید ادامه دهندگان راه آنها باشیم.
کتاب «مجاهد نستوه » با موضوع زندگینامه شهید حجت الاسلام سید احمد حیدری موسوی در ۱۲۰ صفحه و۹ فصل و کتاب << شاهد وصل >> با موضوع روایتی اززندگی شهید عبدالله رضازاده در ۱۲۰ صفحه با ۵ فصل به همت « خواهران سمیه و نفیسه طهماسبی زاده » طی دو سال تدوین و گردآوری شد و امسال توسط انتشارات «۳۱ عاشورا » منتشر شده است.
نفیسه طهماسبی زاده یکی از خواهران نویسنده هدف از نوشتن این کتاب گفت : هدف اولمان لبیک گویی به فرامین رهبری بود که فرموده بودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بوده است.
وی گفت : ما اولین جوانهای این شهر هستیم که این چنین کتابی را گردآوری کرده ایم و امیدواریم آخرین هم نباشیم زیرا هر جوانی که بتواند یک شهید را به جامعه معرفی کند و بشناساند قدمی بسیار بزرگ برمی دارد.
در آخر این آئین از مادر شهید رضازاده و خواهر شهید حیدری موسوی و همچنین نویسندگان این کتاب تجلیل شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.