تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 58906

در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری و تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش هشترود مطرح شد؛

لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از هزینه های غیرضروری مجالس ترحیم و عروسی برای کمک به نیازمندان/ جهیزیه ۲۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد نیازمند همت خیرین است

لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از هزینه های غیرضروری مجالس ترحیم و عروسی برای کمک به نیازمندان/ جهیزیه ۲۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد نیازمند همت خیرین است

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری و همچنین تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هشترود هشترود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری و تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش هشترود گفت: تلاش درجهت تامین جهیزیه نوعروسان و احسان و نیکوکاری کار ی پسندیده وخوب بوده وهمه بایستی درجهت فرهنگ سازی آن گامهای موثر برداریم.
وی افزود: برای اینکه در خصوص هزینه های احسان مجالس ترحیم وعروسی صرفه جویی لازم به عمل آمده و از عواید آن درجهت رفاه حال نیازمندان استفاده شود باید بزرگان شهر آستین بالا زده و با همت والای خویش در جهت فرهنگ سازی اقدام نمایند.
مستفید در ادامه خاطر نشان کرد: تشریفات اضافی را بایستی از برنامه های خود کم کرده و توقعات خود راپایین بیاوریم تا بتوانیم با کمک و همیاری شاهد برگزاری جشنهای نوعروسان در جامعه باشیم .
فرماندار هشترود یادآور شد: وظیفه انسانی همه ما این است که با حمایتهای معنوی ومادی خود غبار از چهره فقرا و نیازمندان بزداییم تا شاهد به وجود آمدن لبخند برلبان نیازمندان باشیم.

 

 

مسلم رضایی رئیس کمیته امدادامام هشترود نیز در این جلسه گفت: تاکنون بیش از ۲۲۶میلیون تومان در امر جهیزیه اعتبار جمع آوری و هزینه شده که ۵۴میلیون تومان آن کمک مردمی وبقیه نیز کمکهای دولتی می باشد.
وی افزود : تاکنون تعداد ۶۳مورد جهیزیه کامل ، ۹تاموردی ۴مجردی و ۷مورد هدیه ازدواج آماده و تحویل نوعروسان شده است.
رضایی یادآور شد: بیش از۲۵مورد جهیزیه جهت اهدا به نوعروسان لازم است که همت خیرین را می طلبد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.