تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 58809

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان:

دوره آموزش تلاوت قرآن برای ۳۵ هزار دانش آموز در ۴۴ دارالقران استان/ احداث ۶۵ نمازخانه با کمک خیرین در مدارس استان/ اعزام ۳۸ هزار دانش آموز استان به اردوی راهیان نور

دوره آموزش تلاوت قرآن برای ۳۵ هزار دانش آموز در ۴۴ دارالقران استان/ احداث ۶۵ نمازخانه با کمک خیرین در مدارس استان/ اعزام ۳۸ هزار دانش آموز استان به اردوی راهیان نور

طاهر علمی از اعزام تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به راهیان نور خبر داد و گفت: امسال نیز۳۸ هزار دانش آموز به مناطق جنوب و غرب اعزام شده اند .

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، طاهر علمی در مراسم تجلیل از مربیان امور تربیتی هشترود که به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی برگزار شده بود افزود : ۳۵ هزار نفر در ۴۴ دارالقرآن آموزش و پرورش دوره آموزش تلاوت قرآن را سپری می کنند. قبلا رتبه استان در مسابقات قرآنی کشور رتبه ۲۴ بود که این رقم امسال به رتبه سوم رسیده است .

 
وی افزود : بیش از ۸۸۰ نفر از علمای حوزه با حضور در مدارس درس احکام و نماز را ارائه می دهند که استان آذربایجان شرقی رتبه عالی را در موضوع احکام و نمازدر کشور کسب نموده است.

 
علمی گفت : در تمامی مدارس تمازهای جماعت با حضور روحانی برگزار میشود .

 
وی ادامه داد : ۶۵ نماز خانه بدون استفاده از اعتبارات دولتی و با کمک خیرین ساخته شده است.

 
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گفت : ۱۸ نفر ازدانش آموزان استان برای تلاوت قرآن به کشور دعوت شده اند و ۴ نفر نیز برای مسابقات بین المللی قرآن که اردیبهشت امسال در تهران برگزار خواهد شد شرکت خواهند نمود.

 
وی افزود : اکنون خانواده ها علاقه زیادی به فراگیری قرآنی دانش آموزان دارند و این مهمترین عامل می باشد برای جلوگیری ازآسیب های اجتماعی فراگیر که گریبان گیر دانش آموزان شوه است.

 
وی به خدمات امور تربیتی نیزاشاره نمود و گفت : امور تربیتی مانند چراغی روشن در راه دانش آموزان است زیرا تربیت در دست مربیانی است که با عشق و علاقه نورانی دورنی وارد بدنه آموزش و پرورش شده اند.

 
وی در ادامه از اعزام تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به راهیان نور خبر داد و گفت : امسال نیز۳۸ هزار دانش آموز به مناطق جنوب و غرب اعزام شده اند .

 
در ادامه این آئین ازمربیان نمونه پرورشی تجلیل شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.