تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۲۱
کد خبر : 58789

مدیر بنیاد مسکن هشترود:

سردرگمی روستائیان متقاضی تسهیلات مسکن بدلیل عدم همکاری بانکِ عامل/ آسفالت ۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

سردرگمی روستائیان متقاضی تسهیلات مسکن بدلیل عدم همکاری بانکِ عامل/ آسفالت ۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

بهمن مهرانی فر گفت: بدلیل عدم همکاری بانک عامل تسهیلات ساخت و یا نوسازی مسکن روستائی، متقاضیان با مشکل مواجه شده اند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بهمن مهرانی فر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پرداخت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با توجه به اتمام واحدها توسط روستاییان در فصل کاری به صورت قابل قبولی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: اما متاسفانه ارائه این تسهیلات در فصل زمستان و بعداز فصل کاری با وجود ابلاغ دستور العمل از سوی معاون اول رییس جمهور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی، به دلیل عدم همکاری مناسب بانک مسکن تا این لحظه عملی نشده است.

مهرانی فر افزود: این رویکرد بانک مسکن باعث شده که روستاییان عزیز و قشر زحمت روستایی سردر گم شده و با مشکل جدی در خصوص بهسازی و نوسازی مساکن خود روبرو شوند.

وی همچنین از آسفالت چهار روستای شهرستان هشترود نیز خبر داد و تصریح کرد: ‌با اعتباری نزدیک به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل قیر رایگان، آسفالت ریزی معابر روستاهای علی آباد علیا، آغجه رود، قزللو و قویونقشلاقی با همکاری و مشارکت دهیاران و اهالی این روستاها انجام شده است.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.