تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 58744

نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو؛

ثروت آخوندی ۸ هزار میلیارد تومان است/ سیاسی‌کاری فراکسیون امید مانع احقاق حقِ آذربایجانی‌ها شد

ثروت آخوندی ۸ هزار میلیارد تومان است/ سیاسی‌کاری فراکسیون امید مانع احقاق حقِ آذربایجانی‌ها شد

بیگی گفت: برخلاف مبنای جمهوری اسلامی، مبنای خدمت به مردم در دولت تدبیر ثروت اندوزی است و برای همین وزیر راه ۸ هزار میلیارد تومان ثروت دارد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی عصر دیروز در جمع خانواده‌های جان‌باخته قطار تبریز-مشهد با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی  مرهون دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است، ابراز داشت: لازم است از آقایان سعیدی، فرهنگی و حسن‌نژاد به خاطر پافشاری بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی تشکر کنیم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را  به جهت احقاق حقوق مردم انجام دادیم ولی متاسفانه سیاسی‌کاری فراکسیون امید و عدم همراهی برخی دوستان اصولگرا باعث شد شرمنده خانواده‌های داغدیده باشیم.

این نماینده مجلس دهم با اعلام اینکه فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت و خدمت به مردم است، متذکر شد: در دولت مبنای خدمت در مسئولان ثروت اندوزی می‌باشد و برای همین هم آخوندی ۸ هزار میلیارد تومان ثروت دارد.

وی خاطرنشان ساخت: شرکای سابق اقتصادی آخوندی اکنون مسئولان فعلی وزارت راه هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو متذکر شد: حادثه منا را بی‌کفایتی آل‌سعود رقم زد و فاجعه قطار را بی‌کفایتی وزیر راه به وجود آورد؛ ما با استدلال می‌گوییم آل‌سعود کفایت خادمی حرمین را ندارد و با همان استدلال می‌گوییم آخوندی کفایت و صلاحیت وزارت راه را ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.