تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر : 58730

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود:

بازگشائی راه ارتباطی ۱۷۰ روستا/ مسیرگشائی سریع با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سایر نهادها/ تقدیر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی

بازگشائی راه ارتباطی ۱۷۰ روستا/ مسیرگشائی سریع با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سایر نهادها/ تقدیر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی

علیرضا اوشال گفت: راه ارتباطی ۱۷۰ روستا با همت و تلاش راهداران شهرستان هشترود بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مهندس علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید در منطقه طی چند روز گذشته که موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۱۸۰ روستا شده بود که با تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری شهرستان تاکنون ۱۷۰ روستا بازگشایی شد.

 

 

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در اثر بارش برف سنگین و کولاک شدید در شهرستان در اکثر مناطق از یک متر تا یک و نیم متر می باشد ، اظهار داشت: برای بازگشایی سریع راه های روستائی مسدود شده موجب گردید از دیگر نهادها از جمله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین ۵دستگاه بلدوزر و شهرداری یک دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر و فرمانداری یک دستگاه پکاپ سواری و سپاه ناحیه هشترود یک دستگاه تویوتا سواری دوکابین و جهاد کشاورزی یک دستگاه پکاپ سواری با این اداره همکاری های لازم به عمل آورند.

 

 

اوشال افزود : از شروع بارش برف و کولاک در منطقه کلیه کارکنان راهداری و پرسنل اداره در امر برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان بصورت شبانه روزی بسیج شده اند.

 

 

وی  خاطرنشان کرد: موقع بارش در منطقه روزانه نزدیک ۴۰۰ الی ۴۵۰۰ نفر راننده و مسافر و هموطنان عزیز در خصوص اطلاع از وضعیت راه ها با اداره و مسئولین مربوطه تماس میگرند که بصورت شبانه روزی توسط همکاران پرتلاش پاسخ داده می شود.

 

اوشال تصریح کرد: از آغاز بارش برف و کولاک در شهرستان هشترود راهداران تلاشگر به ۳۸۰ خودور و ۱۵۶۰ نفر مسافر گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کرده که تعدادی از آنها را جهت استراحت به راهدارخانه های شهید محمدخواه و مرکزی هدایت و با در اختیار گذاشتن پتو و وسایل گرمایشی در انجا اسکان داده شدند و مابقی را نیز جهت ادامه مسیر همراهی کردند.

 

وی تاکید کرد: از ابتدای شروع بارش برف و کولاک در شهرستان به ۹ مادر باردار و فرزندش در شرایط سخت توسط راهداران اداره امداد رسانی شده است.

 

 

اوشال با بیان اینکه هزارو ۷۰۰ تن نمک در راه های ارتباطی شهرستان مصرف شده است ، گفت ۱۲اکیپ راهداری با ۶۰ نفر راهدار در راه های ارتباطی بخصوص در راه های روستائی صعب العبور در امر بازگشایی و نمک پاشی فعالیت می نمایند.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان که در زمان بارش برف و کولاک در سال جاری که خدمات ارائه شده توسط این اداره را به رانندگان و مسافران و همشهریان عزیز را تحت پوشش قرار داده و اطلاع رسانی نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.