تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر : 58281

تغییر مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به دلیل مغایرت با قانون برنامه ۵ ساله توسعه

تغییر مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به دلیل مغایرت با قانون برنامه ۵ ساله توسعه

با توجه به اتمام ماموریت ۶ ماهه مرتضی آبدار از شهرداری به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی و به دلیل مغایریت با قانون برنامه پنج ساله توسعه مدیرکل جدید این سازمان‌ در روزهای آینده معرفی می‌شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، مرتضی آبدار اردیبهشت امسال با انتقال از شهرداری تبریز به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

بر اساس آیین‌نامه اجرایی نحوه انتقال و ماموریت کارمندان، مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاه‌های دیگر مشمول این قانون با حفظ پست سازمانی در دستگاه متبوع حداکثر به مدت ۶ ماه با پرداخت حقوق و فوق‌العاده‌ها از اعتبار دستگاه متبوع مجاز است.

براساس قانون برنامه پنج ساله توسعه کارمند یا مدیری نمی‌تواند بیش از ۶ ماه مامور به خدمت انجام وظیفه کند، یا به آن سازمان و اداره باید انتقال دایم یابد یا به سازمان قبلی خود برگردد.

این گزارش می‌افزاید،با توجه به اینکه مدت قانونی ۶ ماه انتقال از دستگاه‌های غیرشمول به دستگاه‌های شمول، مرتضی آبدار از شهرداری به سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به اتمام رسیده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که وی تمایل به انتقال دایم به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را نداشته و براساس قانون باید به شهرداری تبریز بازگردد.

بر این اساس باید منتظر معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.