تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 58228

رئیس اداره مخابرات هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تشریح عملکرد ۱۰ ماهه/ بهره مندی ۴۵ روستا از اینترنت پرسرعت/ پوشش ۴G در سطح شهر

تشریح عملکرد ۱۰ ماهه/ بهره مندی ۴۵ روستا از اینترنت پرسرعت/ پوشش ۴G در سطح شهر

مهندس اردشیر آزادی گفت: با نصب تجهیزات اینترنت پر سرعت ۳G ,4G را در کل سطح شهر در سایتهای مخابرات تلفن های همراه اول شهر از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند و در نقاط پر جمعیت مشترکین می توانید از WIFI استفاده نمایند.

مهندس اردشیر آزادی رئیس اداره مخابرات شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، در مورد عملکرد این اداره در ۱۰ ماهه گذشته سال جاری گفت: در حوزه تلفن ثابت، نصب و راه اندازی DLC120 روستای قره بلاغ، باباکندی کوه، قزللو، کابل کشی فیبر نوری و نصب و راه اندازی DLC 30 روستای دهلان، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۸ از مرکز قویونقشلاقی اجرا شده است.

 

 

وی اظهار داشت: توسعه سوئیج های PARSTL مرکز ارقنه ۲۵۶ شماره و CARIN مرکز مغامیر ۱۲۸ شماره، نصب و راه اندازی ۲۴۰ DLC240  بیگ کندی ، DLC120 بایقرا، DLC120 آغچه رود که بر اثر سیل کلیه زیر ساختهای مخابرات از بین رفته بود، نیز از اقدامات صورت گرفته است.

 

 

آزادی افزود: تعویض کافو ۹ از ۱۴۰۰ به ۲۴۰۰ و توسعه شبکه در شهرکهای امام حسین، شهرک شهریار و خیابان بهشتی جنوبی و توسعه شبکه در محله گلستان ۱۵ که به بهره برداری رسید.

 

 

وی ادامه داد: تبدیل کافوی ۱۱مسی گنجینه کتاب به کافوی نوری ONU11 در آستانه برگردان و ایجاد امکانات شبکه در محله فوق نیز صورت گرفته است.

 

 

آزادی تاکید کرد: با اجرای طرح پروتکل CASبه سیستم NGNیا پروتکل CCS7 در ۲۰ مرکز کم ظرفیت تعداد ۹۱ روستا از سرویس نمایشگر بین شهری و بین المللی بهره مند شود که مزاحمتهای تلفنی از بین رفته است.

 

 

رئیس اداره مخابرات هشترود اضافه کرد: در حوزه اینترنت پر سرعت ADSL  با تجهز مراکز کم ظرفیت لامشان، یانیق، پاشابیگ و بیگ کندی، شهرک های صنعتی و تعداد ۹ روستا از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

 

 

آزادی بیان کرد: در حوزه ی همراه اول BTS، با نصب تجهیزات  اینترنت پر سرعت ۳G ,4G را در کل سطح شهر در سایتهای مخابرات تلفن های همراه اول شهر از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند  و در نقاط پر جمعیت مشترکین می توانید از WIFI استفاده نمایند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: سایت های خورجستان، قره بلاغ و یانیق تقویت شده  و یک سایت BTS در کنار گذر کمر بندی کل مسیر کمربندی و روستاها  از سیگنال همراه اول بهره مند خواهند شد که برای راه اندازی در حال انشعاب برق می باشد  و جالب است که کلیه ی باغداران  آغبلاغ چای زیر خط برق خواهند رفت.

 

 

آزادی ابراز کرد: با ایجاد یک سایت در محله گنجینه کتاب مشترکین محله فوق قادر خواهند از تمامی سرویسهای همراه اول استفاده کنند که در مرحله طراحی می باشد.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: کلیه مشترکین تلفن ثابت شهر هشترود و شهر نظرکهریزی از اینترنت پر سرعت برخوردارند و با تجهیز تجهیزات اینترنت پر سرعت DSLM در ۲۰ مراکز کم ظرفیت  تعداد ۴۵ روستا از اینترنت پرسرعت بهره مند می باشند.

 

 

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.