تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 58219

در چهارمین همایش گرامیداشت قیام تاریخی مردم تبریز مطرح شد؛

قادری: حضور حقارت‌بار دولت‌مردان در منزل سفیر سوئد قابل توجیه نیست/ انقلاب به محرومان تعلق دارد

قادری: حضور حقارت‌بار دولت‌مردان در منزل سفیر سوئد قابل توجیه نیست/ انقلاب به محرومان تعلق دارد

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: به وضعیتی رسیده‌ایم که دولت‌مردان برای عقد قرارداد به منزل سفیر سوئد می‌روند و هنگام مواجهه با زنان بی‌حجاب، جلسه را ترک نمی‌کنند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، سرهنگ علی قادری در چهارمین همایش گرامیداشت قیام تاریخی مردم تبریز با محوریت ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ و مولفه‌های انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شاخصه‌‌‍‌های مهم هدایت پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری، روحانیت و حضور پرشور مردم تشکیل داده‌اند که از همان سال های اولیه انقلاب به ندای بنیانگذار انقلاب لبیک گفتند و تاکنون پشتیبان آن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه وجود رهبری چون امام خمینی(ره) باعث به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد، افزود: امام خمینی(ره) پیام حقانیت انقلاب را به گوش محرومان و مستضعفان جامعه حتی در دورترین نقاط کشور رسانید و بارها تاکید کرد که این انقلاب به محرومان و مستضعفان تعلق دارد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت نقش عالمی چون آیت الله قاضی طباطبایی در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، تشریح کرد: آیت الله قاضی طباطبایی جزء اولین روحانیون بودند که به نمایندگی از جامعه روحانیت، قدم در این راه نهاد.

وی با بیان اینکه اولین شهید قیام ۲۹ بهمن را دانشگاه تبریز تقدیم جامعه کرد، ابراز داشت: اولین کلید قیام خونین ۲۹ بهمن توسط رئیس کلانتری وقت بازار تبریز با هتک حرمت و فحاشی به مردم زده شد و مردم با تجمع و اعتراض نسبت به سیاست های رژیم پهلوی و دفاع از شهدای ۱۴ دی ماه قم مخالفت خود را نشان دادند.

قادری در خصوص عدالت خواهی و روحیه انقلابی مردم تبریز، عنوان کرد: مردم تبریز مراکز فساد از جمله سینماها و قمارخانه‌ها را با تکیه بر اعتقادات و و آرمان های امام برانداختند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به حضور وزرای دولت در کنار زنان بدحجاب خاطرنشان کرد: اکنون به وضعیتی رسیده‌ایم که وزرای دولت برای عقد قرارداد در داخل کشور، در منزل سفیر کشور مقابل حاضر می‌شوند و با مشاهده زنان بدحجاب، آن جلسه را ترک نمی‌کنند!

وی در خصوص حضور حقارت‌بار وزرای دولت در منزل سفیر سوئد اظهار داشت: نباید روحیه انقلابی در میان مسئولین به سوی اضمحال کشیده شود، حضور در منزلی که زنان بدحجاب و نامحرم در آن جلسه باشند قابل توجیه نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.