تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 58189

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود:

تلاش راهداران برای مسیرگشائی در ۱۵۰ روستای محاصره شده در برف/ تردد در محورهای اصلی به کندی صورت می گیرد

تلاش راهداران برای مسیرگشائی در ۱۵۰ روستای محاصره شده در برف/ تردد در محورهای اصلی به کندی صورت می گیرد

علیرضا اوشال گفت: تردد در محور این شهرستان به مراغه و آزادراه پیامبر اعظم به دلیل بارش برف و کولاک کند بوده و با زنجیر چرخ میسر است. همچنین تردد در محورهای هشترود به قره چمن، میانه، تبریز و قره آغاج نیز بازبوده اما تردد در این محورها نیز به کندی صورت می گیرد.

علیرضا اوشال در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود، گفت: بارش برف و کولاک که از عصر روز گذشته در منطقه حاکم شده موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۱۵۰ روستای هشترود با مرکز این شهرستان شده است.

 

وی اظهار داشت: در صورت فروکش کردن کولاک، بیشتر راه های روستایی تا عصر امروز بازگشایی خواهند شد.

 

اوشال افزود: تردد در محور این شهرستان به مراغه و آزادراه پیامبر اعظم به دلیل بارش برف و کولاک کند بوده و با زنجیر چرخ میسر است. همچنین تردد در محورهای هشترود به قره چمن، میانه، تبریز و قره آغاج نیز بازبوده اما تردد در این محورها نیز به کندی صورت می گیرد.

 

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورها خبر داد و تاکید کرد: هفت اکیپ راهداری در راه های روستایی و پنج۵ اکیپ در راه های اصلی مشغول برف روبی مسیرها هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه ها آگاه شوند.
پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.