تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 57999

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود:

راه ارتباطی ۱۸۰ روستا بازگشایی شد/ آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورها

راه ارتباطی ۱۸۰ روستا بازگشایی شد/ آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورها

علیرضا اوشال از بازگشایی کلیه راه های روستای شهرستان هشترود که بدلیل بارش برف مسدود شده بودند، خبر داد.

علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: راه ارتباطی ۱۸۰ روستای شهرستان هشترود به علت بارش برف همراه با کولاک شدید چند روز گذشته بسته شده بود با همت و تلاش کارکنان راهداری و پرسنل اداره بازگشایی شد.

 

 

اوشال از آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورها خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای هشترود به مراغه، میانه، قره چمن و تبریز و آزاد راه پیامبر اعظم ( ص) باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

 

 

وی، با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده ها در این فصل باید زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نمایند، تایید کرد: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها باید از تردد غیرضروری خودداری نمایند و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه ها اطلاع کسب کرده سپس اقدام به خروج از منزل نمایند.

 

 

اوشال ادامه داد: همکاران زحمتکش این اداره بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات رانندگان و مسافرین عزیز در خصوص وضعیت راه ها می باشند.

 
پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.