تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 57792

بمناسبت دهه فجر؛

دیدار مسئولان هشترود با خانواده شهیدان بصیری و عزیزی فرد +گزارش تصویری

دیدار مسئولان هشترود با خانواده شهیدان بصیری و عزیزی فرد +گزارش تصویری

بمناسبت دهه فجر، امام جمعه، نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس و فرمانده سپاه ناحیه هشترود از خانواده شهیدان علیرضا بصیری و بهمن عزیزی فرد دیدار کردند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در دیدار با خانواده این شهیدان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

سیدحمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس نیز گفت: همه مردم قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 

سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود نیز تکریم خانواده های شهدا را وظیفه خود دانست و افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است، این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.