تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 57480

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد؛

ارائه تسهیلات برای توانمندسازی قشر محروم جامعه/ اعزام بیش از ۴۱ هزار جوان در قالب گروههای جهادی به نقاط مختلف استان در سال ۹۵

ارائه تسهیلات برای توانمندسازی قشر محروم جامعه/ اعزام بیش از ۴۱ هزار جوان در قالب گروههای جهادی به نقاط مختلف استان در سال ۹۵

صفر قائمی گفت: بسیج سازندگی بدنبال این است که با تسهیلات کم بتواند قشر محروم جامعه را توانمند ساخته و از این طریق به جنگ با محرومیت برود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، صفر قائمی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح یک باب خانه محروم در روزستای چرتقلو شهر نظرکهریزی هشترود گفت: ماموریت اصلی بسیج سازندگی کمک به قشر محروم جامعه و دستگیری از نیازمندان است.

 

وی اظهار داشت: باید بدنبال احداث پروژه های عام المنفعه بود تا بتوان در راستای خدمت به همه اقشار جامعه قدم برداشت.

 

قائمی افزود: بسیج سازندگی بدنبال این است که با تسهیلات کم بتواند قشر محروم جامعه را توانمند ساخته و از این طریق به جنگ با محرومیت برود.

 

وی تاکید کرد: رفع محرومیت از جامعه نیازمند وفاق و اتحاد بین مسئولان و مردم است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: در سال ۹۵ بیش از ۴۱ هزار جوان در قالب گروههای جهادی در نقاط مختلف استان به فعالیتهای عمرانی، فرهنگی و پزشکی مشغول بودند.

 

قائمی خاطرنشان کرد: افتتاح چنین طرح هائی نشان از وحدت کامل بین مسئولان استانی و شهرستانی است و باید این طرح ها تا رفع کامل محرومیت ادامه یابد.

 

سرهنگ تقی پور فرمانده سپاه هشترود یکی از منویات حضرت امام (ره) و نیز تاکید مقام معظم رهبری را خدمت بسیج به محرومان اعلام کرد و بیان داشت: بسیج از بطن مردم در خدمت مردم و محرومین می باشد و این گونه است که ارتباط ناگسستنی بین بسیج و مردم همیشه پایدار می ماند.

 

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز اضافه کرد: محرومیت زدایی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است و دولت تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

 

در این مراسم یک باب خانه محروم با زیربنای ۶۱ متر مربع که با همیاری بسیج سازندگی، حوزه مقاومت ظفر نظرکهریزی، خیرین و کمیته امداد تکمیل شده بود افتتاح شد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.