تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر : 57449

نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت وگو با فارس:

خلاء برپایی جشن‌های دهه فجر در تبریز محسوس است

خلاء برپایی جشن‌های دهه فجر در تبریز محسوس است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با توجه به اینکه جلسات مختلفی برای دهه فجر در تبریز برگزار می‌شود ولی خلاء برپایی جشن‌های گسترده احساس می‌شود.

به گزارش پیک هشترود، محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: شاید انتظارات زیادی برای برگزاری جشن دهه فجر وجود داشت، جلسات و محافل متنوعی در سطح شهر برپا شد اما در مناطق و محلات مختلف برگزار نشد.

وی با بیان اینکه در جلسات جشن دهه فجر مسائل مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی مطرح می‌شود، افزود: متاسفانه صدا و سیما متناسب با انتظارات موجود جشن‌های دهه فجر را پوشش نداد.

فرهنگی افزود: رسانه ملی باید به صورت گسترده وارد شود، البته سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه

شهرداری نیز آنگونه که لازم است به بحث جشن دهه فجر وارد نشده است، افزود: البته باید به محتوا بیشتر از مسائل ظاهری توجه شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل و کمبودهای مالی مزید بر علت در برگزاری جشن دهه فجر دستگاه‌هاست، گفت: مشکل اعتبار در تمام مسائل تاثیرگذار بوده و مختص دهه فجر نیست.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در برخی از جلسات دهه فجر حضور داشته و از نزدیک شاهد حضور تمام اقشار مردمی بودم ولی خلاء برگزاری جشن‌های گسترده در تبریز محسوس بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.