تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر : 57245

امام جمعه هشترود:

پرستاران سربازان مخلص عرصه درمان و سلامت کشور هستند

پرستاران سربازان مخلص عرصه درمان و سلامت کشور هستند

حجت الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه پرستاران، سربازان مخلص عرصه درمان و سلامت هستند، گفت: پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان هشترود گفت : پرستاران مهر و محبت را به بیماران تهفه می دهند و این بزرگترین خدمت به بیماران است.
وی افزود : پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دهند.
رحیمی گفت : پرستار بودن شغل و خدمت شریفی است و پرستار را جایگاهی ارزشمندی است.
امام جمعه هشترود ادامه داد پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت‌فرساست که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز گفت : بزودی بخش ccu بیمارستان امام حسین ( ع) هشترود به بهره برداری خواهد رسید و با بهره برداری آن این بیمارستان تکمیل و تجهیزخواهد شد.
مستفید افزود : در طی۳ سال گذشته و در مدت طرح تحول سلامت بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیزو تکمیل این بیمارستان هزینه شده است .
فرماندار هشترود ازاحداث کلینیک تخصصی در این شهرستان خبر داد و گفت : احداث و تجهیزاین کلینیک و خود بیمارستان باعث میشود بیماران و حتی مصدومان جاده ای و همچنین بیماران سایر شهرها به تبریزارجاع داده نشوند و در این مرکزمداوا بشوند.
وی گفت : اورژانس بیمارستان با ۱۹ تخت استاندارد مجهزترین اورژانس های استان است .
مستفید به کمبود پرستار در این بیمارستان نیزاشاره نمود و خواستار افزایش پرستار در بخش های مختلف را شد.
فرماندار هشترود افزود : با اشاره به اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که شب و روز نمی‌شناسد و تحمل سختی‌های این کار برای بسیاری ناممکن است، پرستاران را افرادی صبور، انسان دوست و با عاطفه دانست که از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند.
جوادبابایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود نیزگفت : برای بخش زایمان بیمارستان هشترود هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال صرف شده و ۲ میلیارد ریال نیز تا پایان انسال برای تجهیز و تکمیل هزینه خواهد شد .
وی گفت : این بیمارستان ۹۶تختخوابی با ۱۳ پرشک متخصص بطوری که در یکماه گذشته ۴ هزارو ۲۰۰ نفر به درمانگاه و ۵ هزارو ۳۰۰ نفر به اورژانس مراجعه کرده اند و ۷۰۰ نفر نیز بستری شده اند.
وی گفت : این نشان از این است در طرح تحول سلامت قدمهای خوبی در عرصه خدمت رسانی برداشته است.
در پایان این مراسم دکترفاروق فقهی به عنوان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود معرفی و همچنین از خدمات پرستاران نمونه در بخش های مختلف تجلیل شد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.