تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 57172

عضو خبرگان رهبری:

شعار دادن چاره کار نیست؛ مردم انتظار حل مشکلاتشان را دارند/ باید وعده‌ها عملی شود

شعار دادن چاره کار نیست؛ مردم انتظار حل مشکلاتشان را دارند/ باید وعده‌ها عملی شود

عضو خبرگان رهبری گفت: شعار دادن چاره کار نیست و اقدام و عمل صرفا مختص اقتصاد مقاومتی نیست و مردم انتظار حل مشکلاتشان را دارند و باید وعده‌ها عملی شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، آیت الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در همایش تجدید میثاق با امام و امت در ابتدا با استناد به آیه ۸۱ سوره اسرا اظهار داشت: پروردگار متعال در این آیه اشاره به سنت جاودانه که پیروزی حق بر باطل داشته‌اند و به پیغمبر سفارش کرده‌اند که این بشارت را بدهد که باطل رفتنی است.

وی با بیان اینکه در آیه دیگر قرآن اشاره شده که کف‌های آب با سر و صدا می‌آیند ولی در نهایت رفتنی است، گفت: با آمدن پیامبر حق آمد و باطل از بین رفت.

نماینده ولی فقیه در استان مصداق آیه شریفه را انقلاب اسلامی دانست که یک حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را با آمدنش از بین برد، گفت: به حق که انقلاب اسلامی یک حقیقتی است که باطل را از بین برد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا که با رای کذایی توانست به ریاست جمهوری برسد با صدور قانونی هفت کشور اسلامی را از وارد شدن به آمریکا منع کرده و به جرم اینکه آنها تروریست هستند اجازه ورود به آمریکا را نمی‌دهد در حالی که به عربستان سعودی که تروریست‌پرور است کاری ندارد.

وی با اشاره به اینکه در احادیث به قیام مردی از قم بشارت داده شده است، افزود:  این حدیث نیز با انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل تطابق دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در شرایطی که اکثر دولت‌ها چاره‌ای جز رو آوردن به کاپیتالیسم غربی و یا کمونیسم شرقی نداشتند، ایرانیان با شعار نه شرقی نه غربی پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند، گفت: دادگاه‌های ایران حق محاکمه ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران را نداشتند که امام به این وضعیت  اعتراض کرد و به جای دیگری تبعید شد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری ترویج محرمات اسلامی در کشور اسلامی در زمان شاه تصریح کرد: وضعیت اسفناک حجاب، وضع نادرست حاکم بر دانشگاه‌ها، فروش مشروبات الکلی در مملکت اسلامی مایه تاسف کشور مسلمان ایران بود.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به کشتار مردم در ۱۵ خرداد، کشتار مردم تهران در میدان ژاله و  قیام ۲۹ بهمن تبریز همگی نشان دهنده جنایت‌های رژیم غاصب پهلوی بود، گفت: شهدا، شکنجه‌ها و تبعیدها سبب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگی بی‌سابقه است که در یک طرف ایران بی‌دفاع و در طرف دیگر تمام قدرت‌های استکباری حاضر بودند، افزود: مدافعان حرم نیز همانند مردان زمان جنگ برای رفع فتنه از کشور و همسایگان کشور و در راه خدا از حرم دفاع می‌کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه درایت و مدیریت مقام معظم رهبری ستودنی است، تصریح کرد: هر تفرقه یا اختلافی وجود داشته باشد رهبر فرزانه با بیان و تدبیر تلاش به حل تنش‌ها در همه جای جهان می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بینش خاصی نسبت به تاریخ و جغرافیای سایر کشورها دارند به طوریکه رئیس جمهور روسیه به این امر اعتراف کرد.

آیت الله مجتهدشبستری متذکر شد: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و اقدام و عمل رهبر انقلاب را صرفا در اقتصاد مقاومتی ندانند و در همه امور فقط شعار ندهند و عمل کنند.

وی ادامه داد: شعار دادن چاره کار نیست و اقدام و عمل صرفا مختص اقتصاد مقاومتی نیست و مردم انتظار حل مشکلاتشان را دارند و باید وعده‌ها عملی شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.