تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر : 57163

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حاضریم برای دفاع از کیان و انقلاب جان خود را فدا کنیم/ مردم آذربایجان همان انقلابیون سال ۵۶ هستند

حاضریم برای دفاع از کیان و انقلاب جان خود را فدا کنیم/ مردم آذربایجان همان انقلابیون سال ۵۶ هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز اعلام می‌کنیم که مردم آذربایجان همان انقلابیون سال ۵۶ هستند و هر وقت نیاز باشد برای دفاع از کیان و انقلاب جان خود را نیز فدا خواهیم کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در همایش تجدید میثاق با امت و ولایت اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا است و همه زحمات زیادی برای آن کشیده‌اند و ما همه سال آن را پاس می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام یاد و خاطره بنیانگذار امام راحل را گرامی می‌داریم و با مرام ترسیم شده آن بزرگوار تجدید عهد خواهیم کرد: امروز فرصتی است تا با جانشین امام راحل که هدایت کشتی را عهده دارند بیعت کنیم و نقشه راه یکسال آینده را ترسیم کنیم و طبق دستورات ایشان پیش برویم.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همه ساله برنامه‌های بسیار شایسته‌ای در کشور به مناسبت دهه‌فجر برگزار می‌شود و طبق گزارش ستاد برگزاری دهه فجر استان ۳ هزار برنامه و آیین در دهه فجر برگزار خواهد شد و امروز آغازگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه مسائلی که در سال ۵۷ گذشت باید مرور شده تا برای برخی یادآور و برای برخی اطلاع رسانی شود: اگر به ۱۲ بهمن ۵۷ برگردیم موضوعاتی هستند که همه مردم ایران باید به صورت واقعی آن روزها را به نسل چهارم بگویند.

جبارزاده با تاکید بر اینکه ۱۲ بهمن روز پایان انتظار بوده و در سال ۵۷ انتظار به پایان آمد و مردم استقبال میلیونی انجام دادند، گفت: این استقبال مردم از امام راحل گواه استقبال از ظهور برای امام زمان (عج) است و امیدواریم شیرینی و حلاوت به پایان رسیدن انتظار نصیب ما هم شود.

وی افزود: ۱۲ بهمن روز عینی هم بستگی اقشار مردم بوده و امت با استقبال بی‌نظیر از امام و همه به صورت یک رنگ و آن هم رنگ عشق به مولای خود انقلاب را ایجاد کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در آن روز بیعت با امام کردیم، گفت: با اینکه مظلومیت ائمه در طول تاریخ زیاد بوده ولی در روز ۱۲ بهمن این مظلومیت سپری شد و بیعت و فداکاری نشان داده شد.

وی افزود: برگ زرین دیگر در طول تاریخ رقم خورد و مردم قرآن و حاکمیت اسلامی را برگزیدند و مردم با جان و دل پذیرفتند و به حکمت الله لبیک گفته و حکومت طاغوت را رد کردند.

جبارزاده با بیان اینکه اگر در روز جمهوری اسلامی مردم به صورت قانونی حکومت اسلامی را پذیرفتند، افزود: رمز پیروزی وحدت کلمه بوده و هر رمز موفقیت شرط تداوم راه است و امروز یادآور می‌شویم که اگر رمز پیروزی انقلاب وحدت مردم دست خالی در مقابل دشمن مجهز بود، امروز هم همان است.

وی تصریح کرد: اگر در سال ۵۷ رژیم ستمشاهی بود امروز استکبار جهانی در مقابل ما ایستاده و  نیاز به وحدت کلمه است.

جبارزاده افزود: امروز آمده‌ایم بگوییم که ما همان مردم آذربایجان هستیم که به ندای امام لبیک گفته و دوشادوش انقلابیون بودیم و در تحکیم انقلاب نوپا در مقابل دشمنان داخلی و خارجی خواهیم ایستاد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه ما همان مردمانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس عشق خود را نشان دادیم، افزود: سند اثبات این مدعا شهدای بیش از ۱۰ هزار استان و شهدای مدافع حرم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنیم که ما همه همان انقلابیون سال ۵۶ هستیم و هر وقت نیاز باشد برای دفاع از کیان و انقلاب جان خود را نیز فدا خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: امروز روزهای سختی برای کشور  است و در مقابل کشورهایی قرار داریم که درصدد بازخوانی اسلام هستند و با شعار الله اکبر مردم را کشته و امروز بر ما است که در کنار رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

جبارزاده بیان داشت: امروز با شعار همیشه آذربایجان می‌گوییم آذربایجان همیشه در کنار انقلاب بوده و متکی به رهبر انقلاب است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.