تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 56875

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

قانون اساسی هرگونه فساد و تبعیض در جامعه را نفی می کند/ تعمیق ارزش های اخلاقی مانع بسیاری از انحرافات

قانون اساسی هرگونه فساد و تبعیض در جامعه را نفی می کند/ تعمیق ارزش های اخلاقی مانع بسیاری از انحرافات

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: قانون اساسی هرگونه فساد و تبعیض در جامعه را نفی و مذمت کرده است باید شرایطی به وجود آید که در آن اگر برای کسی، امتیازی هم در نظر گرفته می‌شود، در چارچوب قانون باشد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه هشترود در جمع هادیان سیاسی بسیج هشترود گفت: برنامه ریزی کارآمد متولیان فرهنگ کشور و تلاش سازمان ها و نهادهای دولتی برای آموزش های فرهنگی ضمن خدمت به کارکنان خود می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

 

وی ادامه داد: رسیدگی به موقع به پرونده مفسدین و اعمال مجازات مناسب بدون نگاه به جایگاه و مقام فرد، عاملی اثرگذار بر جلوگیری از وقوع فساد است.

 

حجت الاسلام موحدی در ادامه به پیامدهای فساد های اقتصادی در جامعه پرداخت و ترویج روح فساد در جامعه، عادی شدن گناه در جامعه، ایجاد ناامیدی بین قشر زحمت کش جامعه و بهانه دادن به دست دشمنان نظام را اثرات مخرب فساد اقتصادی در جامعه دانست.

 

وی وجود فساد و تبعیض در جامعه اسلامی را موجب زیر سوال رفتن قانون اساسی خواند و اظهار داشت: قانون اساسی هرگونه فساد و تبعیض در جامعه را نفی و مذمت کرده است باید شرایطی به وجود آید که در آن اگر برای کسی، امتیازی هم در نظر گرفته می‌شود، در چارچوب قانون باشد.

 

فرهنگ سازی و تعمیق ارزش های اخلاقی در جوامع مانعی برای بروز بسیاری از انحرافات از جمله فساد است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.