تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 5674

قابل توجه شهرداری هشترود:

نگاه شما: استخرهای بوجود آمده در کوچه های هشترود را سرو سامان دهید

نگاه شما: استخرهای بوجود آمده در کوچه های هشترود را سرو سامان دهید

پیک هشترود: یکی از همشهریان هشترودی با ارسال نامه ای گلایه خود را از وضعیت ظاهری شهر اعلام کرده است.

به گزارش پیک هشترود، متن این نامه ارسالی بدین شرح است:

 

جمع شدن آب درچاله وچوله های هشترود، استخرهای باز برای شنای کرال پشت –سینه وگاها نیز حمام ایجاد کرده است که نمونه بارز این نمونه استخرها در کوچه صبای ۵ واقع در همان محلی که مدرسه شهید بهشتی نیز در آن مکان واقع شده است و هرروز دانش آموزان زیادی برای رفتن به مدرسه باید از این استخر ها شنا کرده و به مدرسه بروند ویا برعکس.

لازم به یاد آوری است که اگر هستند کسانی که میخواهند خودروهای خود را به کارواش گل و لای بدهند و کلاس بگذارند لازمه اش این است یک بار از کوچه صبای ۵ گذر نمایند .که اگربه سلامتی خودرو خود اهمیت ندهند خوب است چون این استخرها ان قدر مهربان هستند که برای یادگاری قطعه ای از خودرو را نزد خود نگه داشته و یا خواهند شکست تا درس عبرتی باشد برای راننده که همیشه این شعر معروف را زمزمه کند: ای که از کوچه معشوقه ما میگذری برحذرباش فنر میشکند استخرش.

حال خود دانید. اگر میخواهید ….. دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید؟

گفتم: نه دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته…اینا اشک شوقه! حالا چکار کنم بخندم یا گریه کنم شما بگید.

 

قابل توجه شهرداری! این هم نمونه ای از سیاه نمائی و مبالغه گری در مورد وضع ظاهری شهر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دل سوخته وطن دوشنبه , 17 آذر 1393 - 9:09

سلام آقای شهردار محترم هشترود .برادر ارزشی دفاع مقدس.خواستم اول از همه از زحمات همه کارکنان شهرداری بخصوص کارگران و رفتگران زحمتکش شهرداری نهایت تشکر را بکنم. برادر عزیزم ما مسلمان و برادریم . دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.چرا تحمل انتقاد درکشور من ایران اینقدر ضعیف است. چرا می خواهیم چشمانمان را روی ملموسات وعینات ببندیم وراجع به ذهنیات ونامحسوسات در خدمت رسانی بحث کنیم.من دست تمام انسان های که به وطن ام خدمت میکنند را خاضعانه می بوسم.اما بی تفاوتی وسوء کارکرد را با این همه امکانات ماشینی وهمکاری با سایر ادارات مثلا” اداره راهرا قبول ندارم.بنده کیلومتر زدم وکل خیابانهای هشترود از خورجستان تا انتهای گنجینه کتاب (خیابانهای شهر ) سه کیلو متر است در حالیکه فقط یک خیابان در خیلی از شهرهای وطن ام بیش از اینهاست و جای مناقشه نیست .از شما سوالی دارم و آن اینکه آیا در فصل سرما وزیر برف وباران به لکه گیری خیابان با آسفالت سرد می پردازند؟ آیا این خیانت در امانت و حیف ومیل اموال عمومی نیست؟آیا برای پشت بام خانه مان اینگونه عمل میکنیم. آیا مدیریت در پست و اعمال قدرت وپرستیز است؟ آیا اینها با باورهای دینی واعتقادی و ارزشی ما سنخیت دارد؟ برادر عزیزم بیایید همه با خدا خویش عهد ببندیم وجهادی مثل دوران دفاع مقدسمان خاکریزها را یکی یکی آباد کنیم . به امید آن روز . ان شاء الله.

ع مهدوی دوشنبه , 17 آذر 1393 - 17:32

درموردگلایه همشهری عزیزم درمورداستخرهای بوجودامده عرض می کنم که برادرعزیزم ان استخرهای راکه شمامی گوییدهم غیربهداشتی وهم ابش خیلی وقت است عوض نشده به نظرجنابعالی بچه مردم برودومریض شوداین که خوب نیست من پیشنهادمی کنم ازاستخری که دراول فرهنگیان فاز۲دراثرترکیدگی لوله اب شرب چندماهی است درست شده وسرریزهم می شوداستفاده شودکه همیشه تازه وبهداشتی می باشدفقط مواظب ماشینهای عبوری ازروی استخرباشید دراخرازاب وفاضلاب هشترودبه خاطرتلاششان درایجاداین امکانات رفاهی سپاسگذاریم