تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 566

فرماندار هشترود: کمیته نظارت بر طرح های عمرانی تشکیل شده است

فرماندار هشترود: کمیته نظارت بر طرح های عمرانی تشکیل شده است

پیک هشترود: حسن مستفید گفت: یک کمیته نظارتی متشکل از برخی روسای ادارات تشکیل شده که بر طرح های عمرانی شهرستان نظارت خواهند کرد.

به گزارش پیک هشترود، حسن مستفید در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: یک کمیته نظارتی متشکل از برخی روسای ادارات تشکیل شده که بر طرح های عمرانی شهرستان نظارت خواهند کرد.

فرماندار هشترود افزود: این کمیته بازوی نظارتی فرماندار در کمیته برنامه ریزی است و از مسئولان انتظار داریم با این کمیته همکاری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت مالی دولت و با روند اعتبارات فعلی نمی توان پروژه های عمرانی ادامه دار از سال قبل را ادامه داد لذا مدیران باید به کیفیت کارها توجه کنند و قناعت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند هزینه ها را مدیریت کنند.

مستفید اظهار کرد: مدیران باید از امروز مطالعات خود را در مورد برنامه های پیشنهادی سال آتی شروع کنند تا بتوانیم برای سال بعد یک برنامه مدونی داشته باشیم.

فرماندار هشترود اظهار کرد: ساختمانهای مرکز نگهداری معلولین و فنی و حرفه ای(واقع در خیابان بیمه) با توافق های صورت گرفته معاوضه خواهند شد تا بتوان از این امکانات به نحو احسن استفاده کرد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم یکشنبه , 11 آبان 1393 - 21:59

آقای فرماندار لطفا یک کمیته ای هم برای رسیدگی به عملکرد هیت مدیره ومدیر عامل شهرک فرهنگیان فاز دو تشکیل بدهید .لطفا