تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 56406

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

ذهنیت مردم را با عوام فریبی خراب نکنیم/ تأمین زمینه‌های اشتغال کار بزرگی است

ذهنیت مردم را با عوام فریبی خراب نکنیم/ تأمین زمینه‌های اشتغال کار بزرگی است

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تامین زمینه‌های اشتغال کار بزرگی است،گفت: ذهنیت مردم را با عوام فریبی خراب نکنیم.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان چاراویماق با بیان اینکه هر چند به لحاظ سیستماتیک ارتباط و تعامل تنگاتنگی با قوه اجرائیه و مقننه داریم، اما به لحاظ تفکیک قوا ارتباط سازمانی چندانی با استاندار و نمایندگان مجلس نداریم.

وی اظهار داشت: به لحاظ اینکه توصیه مقام معظم رهبری بوده همچنین اصل بر تعامل و همفکری و همراهی در کنار مدیریت است، امروز در خدمت استانداری پرتلاش و دلسوز هستیم و در این بحث گرایش سیاسی و جناحی وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: تمام عشق و علاقه مسؤولان این بوده تا با اهتمام و رفع مشکلات مردم مخصوص بحث اقتصاد مقاومتی و بحث‌های تولیدی گام بردارند که ابن امر قابل سپاسگزاری است.

* با عوام فریبی ذهنیت مردم را خراب نکنیم

وی افزود: لازم است مسؤولان اجرایی در هر جایی هستند با توجه به اینکه متولیان حاکمیت هستند به قولی که به مردم می‌دهند، عمل کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در حد توان قول تعهد شده باید کارشناسی شده باشد و بی جهت با عوام فریبی، ذهنیت مردم را در هر کسوتی که هستیم خراب نکنیم.

وی گفت: نباید به خاطر خوش آیند دیگران زیر بار تعهداتی که امکان انجام آن وجود ندارد برویم این امر با موازین اسلامی سازگاری ندارد.

مظفری خاطرنشان کرد: تعهدی که داده می‌شود و کاری که انجام می‌شود باید کارشناسی شده باشد؛ حتی در قرآن نیز بیش از ۷۰ بار بر وفای به عهد در قالب‌های مختلف تذکر داده شده است.

* تأمین زمینه‌های اشتغال کار بزرگی است

وی ادامه داد: ما نیز در کنار مسؤولان استانی آمادگی صد درصدی داریم در چهارچوب قانون و آن مقداری که از دستمان برمی‌آید، کاری انجام بدهیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این اوضاع و احوال اشتغال کارگری، تأمین زمینه‌های اشتغال کار بزرگی است، گفت: علاقه داریم تا از مجموعه‌ای که آمده و تلاش دارد حتی برای پنج نفر فضای کاری ایجاد کند، در چهارچوب موازین قانونی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.