تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر : 56373

مسئول ستاد دهه فجر هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

نظام پلید شاهنشاهی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست/ دشمن با تمام قوا وارد میدان شده است/ فعالیت ستاد دهه فجر با ۱۶ کمیته

نظام پلید شاهنشاهی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست/  دشمن با تمام قوا وارد میدان شده است/ فعالیت ستاد دهه فجر با ۱۶ کمیته

حجت الاسلام یعقوب اباذری گفت: باید همه در مقابل انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنیم چراکه زمان، زمان دست روی دست گذاشتن نیست و دشمن با تمام قوا وارد میدان شده تا دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد.

حجت الاسلام یعقوب اباذری مسئول ستاد دهه فجر هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به برنامه های گرامیداشت این دهه در هشترود گفت: حضرت امام (ره) شعار کرامت انسانی و شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح ساخت و با اتکا به حمایت مردم انقلاب اسلامی را با هزاران دستاورد گوناگون به پیروزی رساند.

 

وی اظهار داشت: باید همه در مقابل انقلاب اسلامی احساس مسئولیت کنیم چراکه زمان، زمان دست روی دست گذاشتن نیست و دشمن با تمام قوا وارد میدان شده تا دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد.

 

اباذری افزود: باید با بصیرت تمام دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در بین مردم و نسل جوان تبیین شود تا نسبت به امور واقف باشند.

 

مسئول ستاد دهه فجر هشترود تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای مردم و مخصوصا مسئولان است تا قدردان امنیت کنونی کشور باشند و مدیون خون شهدا نباشند.

 

وی تصریح کرد: شعار دهه فجر امسال گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است و برنامه ها بر این اساس پیش بینی شده اند.

 

حجت الاسلام اباذری ادامه داد: برخی ها سعی در تطهیر چهره پلید نظام شاهنشاهی هستند و برخی از رویدادهای داخلی از جمله مشکلات اقتصادی مردم و فیش های نجومی هم زمینه ساز این امر شده است.

 

اباذری اضافه کرد: نظام شاهنشاهی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و نباید به دشمن نکته سنج اجازه داد تا روزنه ای برای نفوذ پیدا کند.

 

مسئول ستاد دهه فجر هشترود خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر هشترود با ۱۶ کمیته متشکل از ادارات دولتی شهرستان آماده برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.