تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 56323

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تخفیف ۸۰ درصدی در هزینه های تفکیک و پروانه کسب رایگان برای متقاضیان ایجاد مجتمع های کارگاهی برای مشاغل مزاحم/ زیباسازی شهر و تسهیل در رفت و آمد از اهداف اصلی طرح هستند

تخفیف ۸۰ درصدی در هزینه های تفکیک و پروانه کسب رایگان برای متقاضیان ایجاد مجتمع های کارگاهی برای مشاغل مزاحم/ زیباسازی شهر و تسهیل در رفت و آمد از اهداف اصلی طرح هستند

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هشترود گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با ادارات دخیل در این طرح، قرار است شهرداری تا ۸۰ درصد از هزینه های تفکیک مکان، ارائه پروانه کسب رایگان از سوی اتاق اصناف و همچنین تغییر کاربری نیز به راحتی در جهت تسهیل در امور صورت گیرد.

محمدرضا قهرمانپور در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، در تشریح طرح احداث مجتمع های کارگاهی برای مشاغل مزاحم در هشترود گفت: این طرح در راستای زیباسازی شهر و تسهیل در رفت و آمد مردم موثر خواهد بود و متن صریح قانون است که باید مشاغل مزاحم از شهر خارج شوند.

 

وی اظهار داشت: تاکنون استقبال خوبی از این طرح بدلیل شرایط ویژه و استثنائی آن صورت گرفته است.

 

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هشترود افزود: ابتدا باید متقاضی طرح پیشنهادی خود را ارائه دهد و بعد از تائید مکان طرح توسط کمیته مکان یابی، که باید در ۴ خروجی شهر باشد، با همکاری صندوق کارآفرینی و امید تسهیلات کم بهره ارائه خواهد شد.

 

قهرمانپور تصریح کرد: تسهیلات به نوع مشاغل و تعداد غرفه ها بستگی دارد و از نوع تسهیلات کم بهره نیز خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با ادارات دخیل در این طرح، قرار است شهرداری تا ۸۰ درصد از هزینه های تفکیک مکان، ارائه پروانه کسب رایگان از سوی اتاق اصناف و همچنین تغییر کاربری نیز به راحتی در جهت تسهیل در امور صورت گیرد.

 

قهرمانپور خاطرنشان کرد: مصادیق مشاغل مزاحم در تبصره ۲۰ ماده ۵۰ شهرداری ها آمده و مشاغلی چون تعمیرکاران، آهنگران، نجاری ها، واحدهای کوچک تولیدی و تعداد دیگری از مشاغل نیز در این طرح شامل می شوند.

 

وی اضافه کرد: بعد از تعیین مکان در محدوده خارج از شهر برای این مشاغل، در صورت عدم همکاری از سوی فعالان این مشاغل، با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف اقدمات متقابلی صورت خواهد گرفت.

 

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی هشترود ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قرار است در کنار این مجتمع های کارگاهی امکانات رفاهی نیز ایجاد شود.

 

وی بیان کرد: متقاضیان ایجاد مجتمع های کارگاهی برای مشاغل مزاحم تا پایان بهمن ماه می توانند برای اطلاع از جزئیات طرح به فرمانداری هشترود مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.