تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر : 56258

فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری شهرستان:

وظیفه همه ادارات تکریم ارباب رجوع است/ لزوم برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر

وظیفه همه ادارات تکریم ارباب رجوع است/ لزوم برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر

فرماندار هشترود گفت:همه نهاد ها و ادارات موظف هستند در حداقل زمان ممکن جوابگوی مردم باشند و مشکلات مراجعه کنندگان را مرتفع سازند و مردم را تکریم کنند زیرا تکریم مردم یکی از وظایف ذاتی مسئولان است.

به گزارش پیک هشترود، حسن مستفید در جلسه شورای اداری هشترود خاطر نشان کرد: فرمانداری هشترود در بازدید های سر زده از ادارات شهرستان،پیگیر کارهای مردم است و میخواهد تسهیل دادن به کارها را به یک فرهنگ مثبت تبدیل کند.

 

وی افزود: دهه فجر یکی از با شکوهترین اتفاقات روی داده در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید جشن های این روزهای مبارک با شکوهتر از سالهای قبل انجام گیرد و ادارات موظف هستند محیط کاری خودشان را در این ایام به نحو احسنت آذین بندی کنند.

 

وی اظهار داشت: هیچ برنامه ای نباید در ایام دهه فجر با همدیگر تداخل داشته باشند تا شهرستان هشترود بتواند بار دیگر با اجرائی کردن برنامه های مذکور کارنامه قابل قبولی را دریافت نماید.

 

رئیس اداره کار و تعاون اجتماعی هشترود نیز در این جلسه گفت:کارگران محور توسعه هر منطقه ای هستند که در تولید نقش بسزائی را عهده دار می باشند و به عنوان مکرم ترین قشر جامعه به حساب می آیند.

 

علی آقائی اشاره کرد:متاسفانه در جامعه کنونی ما آنچناکه باید،برای بهبود وضعیت کارگران اقدامی اساسی صورت نگرفته است از این رو اداره کار هشترود در نظر دارد همایش بزرگ جلوگیری از آسیب های اجتماعی را برای قشر کارگر و خانواده های آنان در روز چهارشنبه همین هفته در سالن بزرگ اداره ارشاد برگزار نماید.

 

وی اظهار داشت:هدف از برگزاری این همایش اشنا کردن این قشر زحمت کش با آسیب های اجتماعی است که کمتر به این قشر اطلاع رسانی شده و بر پیکره خانواده ها ضربه های مهلکی وارد میکند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه خاطر نشان کرد:دشمن سعی دارد تمامی دست آوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد از این رو ما در تلاش هستیم مانند سنوات گذشته مراسمات دهه فجر را با شکوه برگزار کنیم تا این مراسمات مانند تیری زهر اگین بر چشم دشمنان ایران فرو رود.

 

حجت الاسلام یعقوب اباذری ادامه داد:در سال گذشته فقط ۱۳ اداره با ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر همکاری کردند که جای بسی تاسف می باشد اما امیدوارم که امسال تمامی ادارات در برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر دخیل باشند تا شاهد برگزاری با شکوه این مراسمات انقلابی باشیم.

 

رئیس ستاد دهه فجر اعلام کرد:ما باید با برگزاری هر چه بهتر مراسمات ملی و مذهبی فضیلتهای اصلی نظام  و انقلاب را بر همگان آشکار سازیم تا جهانیان و نسل های آینده از این رویدادها با خبر شوند.

 

گزارش از محمد محرومی

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.