تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 56255

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان , روستائیان و عشایر استان:

عضویت ۴۸۸۰ هشترودی در صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان/ امکان عضویت همزمان زوجین در صندوق

عضویت ۴۸۸۰ هشترودی در صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان/ امکان عضویت همزمان زوجین در صندوق

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان, روستائیان و عشایر استان گفت: در بحث قانون جدید نیز در این صندوق همزمان هر دو زوجین می توانند عضو شوند و در صورت فوت و یا ازدواج یکی از آنها پرداخت بیمه بازنشستگی قطع نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، محمد نظری در جلسه شورای اداری هشترود گفت : استان آذربایجان شرقی با ۱۶۳ هزار بیمه شده اصلی با ۴۵ درصد جمعیت مشمول در قالب بیمه شده کشاورزان , روستائیان عشایر رتبه اول کشوری را کسب نموده است.
وی افزود : شهرستان هشترود نیز با چهار هزار و ۸۸۰ نفر تحت پوشش که ۴۰ درصد مشمولین تحت بیمه را شامل میشود رتبه ۱۲ استانی را به خود اختصاص داده است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان , روستائیان و عشایر استان اظهار داشت: در قانون جدید این بیمه نقل و انتقال و سوابق صندوق بیمه شده به سایر صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی میسر شده است .
نظری مهمترین ویژگی این صندوق را اختیاری بودن افراد عنوان نمود و گفت : ۹۰ درصد افراد عضو این صندوق بصورت اختیاری و غیر اجباری عضو این صندوق هستند.ِ
وی تصریح کرد: اعضای این صندوق در دولت تدبیر و امید با میزان ۳۲ درصد رشد به سایر دولتهاست.
نظری تاکید کرد: در بحث قانون جدید نیز در این صندوق همزمان هر دو زوجین می توانند عضو شوند و در صورت فوت و یا ازدواج یکی از آنها پرداخت بیمه بازنشستگی قطع نخواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.