تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 56223

رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود عنوان کرد؛

کسب ۵۲ مقام استانی و کشوری توسط ورزشکاران هشترودی

کسب ۵۲ مقام استانی و کشوری توسط ورزشکاران هشترودی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هشترود گفت: ورزشکاران هشترودی توانسته‌اند در طول سالجاری در رشته‌های مختلف افتخار آفرینی کنند و صاحب ۵۲ مقام استانی، منطقه‌ای و کشوری شوند.

به گزارش پیک هشترود، سیروس مقدمی گفت: ۱۰ مورد این عناوین مربوط به بانوان و ۴۲ مورد مربوط به آقایان است که در مجموع ۲۴ مقام استانی، ۱۲ مقام کشوری و دو مقام منطقه‌ای می‌باشد.

 

وی اظهار کرد: ورزشکاران مرد هشترودی در ۲۴ رشته ورزشی و ورزشکاران زن نیز در ۹ رشته فعالیت دارند که تا به حال و در طول سال جاری به ۳۴ مسابقه استانی، منطقه‌ای و کشوری اعزام شده‌اند.

 

وی افزود: از ورزشکاران مرد هشترودی ۱۴ نفر در تیم‌های مختلف استان و کشور عضویت دارند و در رده بانوان نیز توانسته‌ایم چهار ملی پوش را به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف برسانیم.

 

مقدمی خاطرنشان کرد: درست است که اداره ورزش و جوانان هشترود با کمبود شدید اعتبارات مواجه است اما با این حال تلاش کرده اکثر تیم‌های ورزشی را راهی مسابقات استانی و کشوری کند.

 

وی در خصوص هیئت جانبازان و معلولان بیان کرد: هیئت حدود چهار سال است که تعطیل شده و این اداره  جهت راه اندازی مجدد اقدام کرده، اما متاسفانه به دلیل کمبود ورزشکار از این رشته استقبال نشده است.

 

وی گفت: شهرستان هشترود در استعداد یابی در رشته‌های بدمینتون، اسکیت، ژیمناستیک و بسکتبال پیشتاز است و توانسته تاکنون ورزشکاران زیادی را به این رشته ها جذب کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود ادامه داد: رشته ورزشی بوکس در هشترود فقط از نام آن برخوردار است اما ورزشکار ندارد و فعایت هیئت مدت زمانی است که راکد می باشد.

 

وی اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان هشترود سعی دارد رشته مادر دو میدانی را که مرجع همه ورزش‌ها می‌باشد را تجهیز کند و وسایل مورد نیاز آن را هر چه زودتر در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به عدم ابلاغ تخصیص اعتبارات تملک سرمایه‌ای به شهرستان هشترود در سال‌جاری که ۶۴ میلیون تومان می‌باشد با مشکل مواجه شده‌ایم؛ به طوری که حقوق یکی از کارکنان شرکتی اداره که دارای ۲۰ سال سابقه است را نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم و ۱۱ ماه است که حقوق این کارمند مانده است.

 

گزارش از محمد محرومی

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.