تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 56084

رئیس برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی بیان کرد

مشارکت ۵۰ درصدی مردم آذربایجان‌شرقی در سرشماری اینترنتی

مشارکت ۵۰ درصدی مردم آذربایجان‌شرقی در سرشماری اینترنتی

رئیس برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان در سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر مامور آمارگیر به همراه عوامل ستادی و در مجموع ۱۵۰۰ نفر به شکل مستقیم درگیر سرشماری بودند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، داود بهبودی صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اظهار داشت: اعضای فعال در عرصه سرشماری از ماموران آمارگیری تا کارشناس فنی، فرمانداران و مدیران کل، مرزبانی و نیروی انتظامی زحمات زیادی متحمل شده اند تا این سرشماری انجام گیرد.

وی افزود: حال وظیفه قدردانی به عهده ما است تا به عنوان متولیان سرشماری استان زحمات یکایک این عزیزان را ارج نهیم و سپاسگذار تلاش های بی وقفه آنها شویم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر مامور آمارگیر به همراه عوامل ستادی و در مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر درگیر سرشماری بودند.

بهبودی یادآور شد: دستگاه‌های مختلف همکاری‌های مطلوبی داشتند تا این امر ملی استان با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و بالاتر از میانگین کشوری برگزار شود و در بازه زمانی تعیین شده اتمام یابد.

این مسؤول با بیان اینکه به لطف همه همکاری‌هایی که اتفاق افتاد این کار عظیم را در بازه زمانی دو ماهه به شکل مستقیم به سرانجام رساندیم؛ ادامه داد: بیش از دو سال نیز برای آماده‌سازی شرایط آمارگیری صرف شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.