تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 56066

مدیرکتابخانه های عمومی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

آغاز هفته اهدای کتاب/ لزوم استفاده از کتاب به عنوان هدیه در جهت ارتقای سطح فرهنگ جامعه

آغاز هفته اهدای کتاب/ لزوم استفاده از کتاب به عنوان هدیه در جهت ارتقای سطح فرهنگ جامعه

مدیر کتابخانه های عمومی هشترود گفت: اگر در کنار سایر وسایل، کتاب نیز به عنوان نیازی اساسی برای ارتقای سطح فرهنگ، به عنوان هدیه بین مردم رد و بدل شود، منافع بی شماری از این جهت عاید خود آنها و جامعه می گردد.

خانم اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پیک هشترود، با اشاره به آغاز هفته اهدای کتاب گفت: با توجه به تأثیر آموزش در پیشرفت اجتماعی ـ فرهنگی کشور، ترویج فرهنگ مطالعه از ارزش‌های دینی و ملی به شمار می آید.

 

وی اظهار داشت: در روایات اسلامی، به اصل هدیه دادن، به منظور افزایش محبت، بسیار تأکید و سفارش شده است. به یقین اگر در کنار سایر وسایل، کتاب نیز به عنوان نیازی اساسی برای ارتقای سطح فرهنگ، به عنوان هدیه بین مردم رد و بدل شود، منافع بی شماری از این جهت عاید خود آنها و جامعه می گردد.

 

مدیر کتابخانه های عمومی هشترود افزود: کتاب، در همه فرهنگ ها یکی از اساسی ترین زمینه های انتقال دانش، آگاهی و تخصص است که می تواند جامعه را به سوی پیشرفت و ترقی در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رهنمون شود.

 

خانم اسدی تصریح کرد: اگر خواستار رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و… هستیم، باید به مقوله کتاب و کتابخوانی اهمیت به سزایی بدهیم.

 

وی تاکید کرد: اهدای کتاب اهدای دانائی است و  کتابخانه های شهرستان در هر روز از سال مخصوصا در هفته اهدای کتاب که از ۱۹ تا ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد آماده دریافت کتاب های اهدائی شهروندان می باشد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.