تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 55901

امام جمعه هشترود در جلسه قرارگاه فرهنگی:

خلاء نبود فعالیت در حوزه فرهنگی دیده می شود/ لزوم شناسایی آسیب ها و معضلات اجتماعی منطقه و ارائه راهکارهای عملیاتی

خلاء نبود فعالیت در حوزه فرهنگی دیده می شود/ لزوم شناسایی آسیب ها و معضلات اجتماعی منطقه و ارائه راهکارهای عملیاتی

امام جمعه هشترود گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه شناسایی آسیب ها و معضلات اجتماعی و رفع آن در حد مقدورات با نگاه همه جانبه نگر در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان هشترود تشکیل و راه اندازی قرارگاه فرهنگی را جزو ضروریات بیان کرد و گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص، اینک خلاء نبود فعالیت در حوزه فرهنگی دیده می شود.

 

وی افزود: در تشکیل و راه اندازی قرارگاه فرهنگی در جامعه باید تعریف فرهنگی و عملیاتی بودن آن در جامعه از سوی دستگاه ها به خوبی تبیین شود.

 

امام جمعه هشترود اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه شناسایی آسیب ها و معضلات اجتماعی و رفع آن در حد مقدورات با نگاه همه جانبه نگر در شهرستان است.

 

 

رحیمی همچنین خواستار رصد کامل شهرستان در حوزه فرهنگی اعم از نقاط آسیب پذیر و توانمندی ها از سوی این قرارگاه شد بدون در نظر گرفتن ملاحظات و رودربایستی ها شد.

 

وی تاکید کرد: وجود قرارگاه فرهنگی در جامعه ای که مدل رحمانی، دینی و اسلامی دارد یکی از ضرورت ها به شمار می رود و باید امروز برای تشکیل و راه اندازی آن با توجه به تقاضا و نیازهای مختلف روز، یک برنامه واحد اندیشیده شود.

 

اولویت های کاری مشخص شوند.

 

سرهنگ احمدتقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود نیز در این جلسه گفت: در راه اندازی این قرارگاه باید اولویت کاری مشخص و فعالیت طبق نیازسنجی انجام شود.

 

وی تاکید کرد: در تشکیل این قرارگاه نوع کارکرد و عملکرد ها باید در چارجوب قانون باشد تا از موازی کاری دستگاه ها و حتی رسانه ها ممانعت شود.

 

 

راه اندازی اتاق فکر و استفاده از کارشناسان

 

نادری معاون فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت‌: در این شهرستان تشکیل قرارگاه فرهنگی با راه اندازی اتاق فکر و بهره گیری از کارشناسان دستگاه های مرتبط ضروری است تا از این طریق کارگروه های موردنیاز متناسب با نیاز شهرستان پیش بینی و اجرایی شود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.