تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 55770

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

وامهای مصوب مسکن روستایی در دست ابلاغ هستند/ سهمیه پیش بینی شده جوابگوی استقبال روستانشینان نیست

وامهای مصوب مسکن روستایی در دست ابلاغ هستند/ سهمیه پیش بینی شده جوابگوی استقبال روستانشینان نیست

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هشترود گفت: سهمیه ای که برای شهرستان معین شده در قبال استقبال بی نظیر روستانشینان جوابگو نیست و در تلاش جهت افزایش سهمیه شهرستان میباشیم تا تمامی مردم روستایی نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدام نمایند.

مهندس بهمن مهرانی فر در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به ابلاغ دیر هنگام وامهای سالجاری و نگرانی روستاییان گفت: خوشبختانه وامهای مصوب مسکن روستایی در دست ابلاغ می باشند و به محض ابلاغ به بانکهای عامل، مشکل وام مسکن تمامی روستاییان عزیز را حل خواهد شد.

 

 

وی اظهار داشت: سهمیه ای که برای شهرستان معین شده در قبال استقبال بی نظیر روستانشینان جوابگو نیست و در تلاش جهت افزایش سهمیه شهرستان میباشیم تا تمامی مردم روستایی نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدام نمایند.

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود افزود: جهت بهره وری و راحتی روستاییان عزیز و خانواده های فاقد مسکن، واگذاری زمین جهت احداث مسکن در روستای خورجستان با سند مالکیت ششدانگ و همچنین احداث ویلا در نزدیکی سد سهند در روستای یانوق نیز جزو برنامه های کاری ویزه و منحصر بفرد این نهاد میباشد.

 

 

مهرانی فر اضافه کرد: برای ساخت واحدهای مذکور تسهیلات کم بهره بانکی ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت میگردد که انتظار میرود متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ارائه درخواست و تکمیل پرونده اقدام نمایند

 

 

وی ادامه داد: همچنین شماره تلفنهای ۵۲۶۲۶۸۶۰ و ۵۲۶۲۱۱۸۹ همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی متقاضیان محترم میباشد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.