تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 55507

رئیس قوه قضائیه:

مسئولی که در دل فتنه نامه بی‌ سلام برای رهبر انقلاب می‌فرستد بصیرت را درک نکرده است/ گناه بزرگ فتنه‌گران ایجاد هزینه برای نظام است

مسئولی که در دل فتنه نامه بی‌ سلام برای رهبر انقلاب می‌فرستد بصیرت را درک نکرده است/ گناه بزرگ فتنه‌گران ایجاد هزینه برای نظام است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسئولی که در دل فتنه نامه بی سلام برای رهبر انقلاب می‌فرستد، بصیرت را درک نکرده است، گفت: گناه بزرگ فتنه‌گران ایجاد هزینه برای نظام است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، آیت الله صادق آملی لاریجانی امشب در همایش بصیرت با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای روحانی اظهار کرد: فیض شهادت عنایت خاص از جانب خداوند است که آسان و ارزان به انسان عنایت نمی‌شود، تا استعدادی برای این موهبت عظیم وجود نداشته باشد، شهادت برای انسان رقم نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: شهادت و جهاد در راه خدا از بزرگ‌ترین سعادت بشری است و تا حقیقت و روشنایی آن برای انسان معلوم نباشد قدر آن شناخته شده نیست.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: خداوند نعمت شهادت برای شهید را موجب بشارت می‌داند و در ازای جان و مال که بالاترین دارایی شخص است بهشت و مقامات بهشتی را به شهید ارزانی داشته که نوعی معامله بوده و نتیجه آن فوز عظیم است.

آملی‌لاریجانی یادآور شد: خداوند در سوره توبه می‌فرماید، در ازای مال و جانی که در راه خدا عطا می‌شود بهشت را به شما تقدیم می‌کنم و این وعده الهی برای کسانی است که در راه خدا جهاد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تعبیر فوز عظیم در بهشت برای همه انسان‌ها صدق نمی‌کند و خداوند این نعمت را فقط در اختیار شهید و کسانی که در راه اسلام به شهادت می‌رسند تقدیم می‎کند، یادآور شد: رزق عندالله از بهترین نعمت‌ها به شهدا است و این آیات الهی خود جای تعمل دارد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه همه عوالم موجود در حال استفاده از رزق الهی هستند ولی شهید در مقام بسیار عظیم رزق عندالله قرار دارند، گفت: در طول تاریخ انقلاب به روشنی دیدیدم که هر کجا جای شهدا بود، پیروزی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: دشواری‌های انقلاب اسلامی ایران با شهادت هموار شد امروز کشور ما قدرت منطقه است و با وجود تمام دشمنی‌ها در طول انقلاب بر علیه نظام شد، به برکت اسلام و ارزش‌های اصیل اسلامی و جهاد جهادگران و شهادت آنها امروزه کشور ما قدرت منطقه است و حرف نخست را در منطقه می‌زند.

 رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه می‌دانیم دشمنان جمهوری اسلامی و شیطان بزرگ آمریکا در طول ایام چه اقداماتی بر علیه مردم ایران اسلامی داشتند، خاطر نشان کرد: منافقین دیروز ایران هم این روزها به رئیس جمهور آینده آمریکا نامه نوشتند که تحریم‌ها را بیشتر کنند و این حرکت خباثت خائنین داخلی و دشمنانان خارجی به انقلاب اسلامی ایران است.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه این مملکت تا زمانی که شهادت و شهادت طلبی دارد مقاوم بوده و  بیگانگان قدرت تعدی به آن را پیدا نمی‌کنند، ادامه داد:  امروز ایران از هر زمانی مقتدرتر در منطقه ایستاده و مسلمانان زیر ظلم و ستم هم به این مملکت پناه آوردند.

 رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر اساس موازین ارزش‌های اخلاقی به ندای همه مسلمانان در جهان پاسخ می‌دهد و به آنان کمک می‌کند، افزود: در عراق و سوریه به درخواست دولت آنها مشاوره داده و مستشار در اختیار آنها قرار داد و امروز شهر حلب به دلیل جهاد جهادگران و مسلمان در منطقه با وجود تمام دشمنی‌ها میان کشورهای غربی و حکومت‌های مرتجع پیروزمندانه ایستاده است.

وی با اعلام اینکه تا زمانی که جهاد در راه خدا ارزش برای مردم است، خطری آن را تهدید نمی‌کند، خاطر نشان کرد: بصیرت مانند شهادت بالاترین ارزش‌ها است که در روز ۹ دی مردم با بصیرت بساط فتنه‌گران را جمع کرد.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه مسؤولی که در دل فتنه نامه بی‌سلام به رهبر انقلاب می‌فرستد بصیرت را درک نکرد، گفت: گناهان بزرگ فتنه‌گران ایجاد هزینه برای نظام است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.