تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 55318

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛

اگر خواص در سال ۸۸ مواضع خود را صریحاً اعلام می‌کردند فتنه به پا نمی‌شد/ می‌خواهند فتنه‌گران را تبرئه و وارد عرصه سیاسی کشور کنند

اگر خواص در سال ۸۸ مواضع خود را صریحاً اعلام می‌کردند فتنه به پا نمی‌شد/ می‌خواهند فتنه‌گران را تبرئه و وارد عرصه سیاسی کشور کنند

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: در گذر زمان ضربه‌‌هایی از نخبگان بی‌‌بصیرت داخلی دیده‌‌ایم که از دشمنان شناسنامه‌‌دار خارجی ندیده‌‌ایم، اگر برخی افراد در نماز جمعه همانند رهبر معظم انقلاب مواضع خود را اعلام می‌‌کردند این مشکلات به وجود نمی‌‌آمد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، حجت الاسلام حسن کاملی‌‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن سالگرد حماسه ۹ دی و نمایش بصیرت مردم ایران در آن روز، ابراز داشت: تلاش‌‌ها و تصمیم گیری‌‌های انسان بی بصیرت همانند مسافری است که در بی‌‌راهه حرکت کرده و هر روز از مقصد خود دورتر می‌‌شود و وجود چنین افرادی نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه به ضرر نظام هم خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ضربه‌‌هایی از نخبگان بی‌‌بصیرت داخلی دیده‌‌ایم که از دشمنان شناسنامه‌‌دار خارجی ندیده‌‌ایم؛ در فتنه ۸۸ نیز این خواص بی‌‌بصیرت چهره خود را نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بخش بزرگی از خسارت‌‌های فتنه ۸۸ را ناشی از بی بصیرتی برخی خواص قلمداد کرد و توضیح داد: اگر خواص در سال ۸۸ مواضع صریح اتخاذ می‌‌کردند و برخی افراد در نماز جمعه همانند رهبر معظم انقلاب مواضع خود را اعلام می‌‌کردند این مشکلات به وجود نمی‌‌آمد که یکی از حرکات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تأکید در امر بصیرت در نماز جمعه تهران بود.

وی تصریح کرد: برخی‌‌ها در سخنرانی‌‌هایشان می‌‌گویند که چرا بعد ۷ سال این جریان را بازخوانی می‌‌کنید و ادعا دارند که توطئه‌‌ای در کار نبوده و فقط بد اخلاقی انتخاباتی صورت گرفته است؛ امروزه این ساکتین فتنه در تلاش هستند عوامل فتنه را تبرئه و زمینه حضور این افراد در عرصه‌‌های سیاسی و مدیریتی کشور فراهم کنند.

حجت الاسلام کاملی‌‌فر با بیان اینکه آتش فتنه هنوز خاموش نشده است، متذکر شد: در برخی مراسم‌‌های ۱۶ آذر مشاهده می‌‌کنیم که این آتش هنوز خاموش نشده و برخی نمایندگان مجلس نیز از این فتنه گران حمایت می‌‌کنند و افرادی که خود را از این فتنه تبرئه کردند را کاسبان فتنه و دلواپس خطاب می‌‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید مسئولین برای پیشگیری از فتنه‌‌های آینده اهداف فتنه گران را شناسایی و مورد بررسی قرار داده و به نسل‌‌های آینده انتقال دهند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با اعلام اینکه دشمنان سعی دارند غرب‌گراها را به عرصا انتخابات وارد کنند، اظهار داشت: اگر زمینه رای وجود داشته باشد، از آنان حمایت می‌کنند و در صورت نداشتن رای، ادعای تقلب را مطرح و در خواست ابطال انتخابات را ارائه می‌دهند تا فتنه ایجاد کنند؛ زیرا وقتی فتنه ایجاد می‌‌شود فضا غبار آلود شده و حق و باطل در هم آمیخته می‌شود.

وی با اشاره به همکاری برخی افراد در داخل با دشمنان گفت: برخی‌‌ها در داخل با ادعای تقلب در انتخابات دشمن را امیدوار کرده و به قوانین کشور بی اعتنایی کردند و نا جوانمردانه بازیچه طرح‌‌های براندازی دشمن شدند و زمینه را برای ورود ضد انقلاب ها فراهم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  تاکید داشت: همراهی با دشمنان و گروه های ضد انقلاب هیچ تردیدی در ماهیت فتنه باقی نمی گذاشت که هدفشان تغییر قانون اساسی و حذف ولایت فقیه بود که حضور مردم در ۹ دی این هدف های شوم دشمن را خنثی کرد.

وی حماسه ۹ دی را به عنوان یک رفراندوم بزرگ دانست و افزود: ۹ دی ۸۸ نشان داد با گذشت ۳۰ سال از انقلاب همچنان پیوند خود را با اصول اولیه نظام حفظ کرده‌‌اند.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: ۹ دی نشان داد اهل بیت و عاشورا در میان مردم ایران جایگاه خاصی دارد و مردم ایران در سخت ترین شرایط از امام خمینی (ره) قدرت گرفته‌‌اند.

وی از برگزاری مراسمات ویژه ۹ دی خبر داد و بیان داشت: در طول چند روز مراسم های مختلفی برگزار خواهد شد که همایش بزرگ ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره)، یکی از آن‌هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.