تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 55289

بازی را تمام کنید؛

شهرِ یخ زده و کارگرانِ بی حقوق، فدایِ دوئل شهردار و شورای شهر هشترود/ این رشته سر دراز دارد

شهرِ یخ زده و کارگرانِ بی حقوق، فدایِ دوئل شهردار و شورای شهر هشترود/ این رشته سر دراز دارد

اکثر محله ها و خیابان های هشترود با وجود گذشت چند روز از بارش برف هنوز یخ زده هستند و کارگران شهرداری هم ۳ ماه است حقوق دریافت نکرده اند اما شورای شهر و شهردار کماکان بدنبال دوئل های خود هستند و هیچ کدام هم خسته نمی شوند نه اعضا شورا و نه شهردار.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پیک هشترود، سکانس دوئل های شهردار و شورای شهر هشترود پایانی ندارد و در جدیدترین قسمت بحث مجبور کردن شهردار به استعفا مطرح شد.

 

یکشنبه شب بود که خبر رسید جلسه مشترک فرماندار با اعضا شورا و شهردار هشترود یک خروجی داشت و آن هم استعفای صبح روز دوشنبه شهردار. گویا شهردار هم استعفا را مشروط به فکر و مشورت با بزرگان کرده بود. هرچند از همان لحظات اولیه درج این خبر نظرات متفاوتی در فضای مجازی رد و بدل شد.

 

همه منتظر استعفای صبح روز دوشنبه بودند که خبر رسید جلسه فوق العاده شورای شهر برای بررسی موضوع استعفای شهردار عصر روز دوشنبه برگزار خواهد شد. در این فاصله شهردار جلسه ای هم با کارکنان شهرداری برگزار و نظر آنها را نیز خواسته بود.

 

در جلسه مشترک شورا و شهرداری برای بررسی استعفا شهردار هرچه گذشت، کاری نداریم بلکه خروجی آن برای شهروندان مهم است و آن اینکه استعفا منتفی شد و کار به سوال از شهردار رسید و شهردار هم جلسه را ترک کرد اما اینبار ترکیب آرا فرق کرد و نتیجه به ۲ رای مخالف، ۲ رای موافق و یک رای ممتنع  تغییر یافت.

 

اما چندگانگی تصمیات اعضا شورای شهر و نظر قاطع و دسته جمعی آنها در جریان جلسه با فرماندار برای استعفای شهردار و تغییر نظر آنها در جلسه مشترک با شهردار برای شهروندان آزار دهنده است.

 

آزار دهنده از این جهت که با وجود چند روز از بارش برف هنوز شهر هشترود تصویری یخ زده دارد و کم مانده عابران پیاده هم در پیاده روها زنجیر برای کفشانشان ببندند و یا کارگر شهرداری که در ساعات مختلف و در اوضاع متفاوت جوی بدنیال روزی حلال است هنوز ۳ ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اما شورای شهر و شهردار ما کماکان بدنبال دوئل های خود هستند و هیچ کدام هم خسته نمی شوند نه اعضا شورا و نه شهردار.

 

 

آقای شهردار در این چند ماه باقیمانده از عمر این شورا یا شما دست از صندلی ریاست بردارید و آن را به فرد دیگری بسپاری و یا اعضا شورا دندان به جگر گذاشته و این چند ماه را یا تحمل کنند و یا دست از لجاجت بردارند.

 

در هر حال باید این را بگوئیم در بین سکانس های بی پایان اختلاف شهردار و شورای شهر آنکس که ضرر می کند شهروندان مظلوم هشترود هستند.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علینیا سه شنبه , 7 دی 1395 - 19:02

مصیبت انجاست مهندسی سیاستهای شوراو شهردار افتاده دست تلخک ودللک ودنبک…شورا دراین وسط بازیچه بیش نیست.

رامين چهارشنبه , 8 دی 1395 - 12:26

با عرض خسته نباشید تشکر و قدردانی می شود به خاطر انعکاس درست و اصولی مشکلات شهری و امید آن می رود رویه کنونی ادامه داشته باشد تا شاید با کمک ایزد باریتعالی روحیه مرده و پژمرده اعتراض به مشکلات شهری و خواست از مسؤلین در جهت بهره مندی از حقوق اولیه شهروندی در بین همشهریان احیاء گردد.