تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 55126

رئیس شرکت گاز هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تشریح عملکرد ۹ ماهه/ تخفیف در گازبهای مشترکان گاز در شهرستان هشترود بدلیل قرار گرفتن در اقلیم یک

تشریح عملکرد ۹ ماهه/ تخفیف در گازبهای مشترکان گاز در شهرستان هشترود بدلیل قرار گرفتن در اقلیم یک

رئیس شرکت گاز هشترود گفت: شهرستان هشترود در رده بندی مصرف در اقلیم ۱ قراردارند و تعرفه گازبهای بخش خانگی و صنایع در شهرستان هشترود، در فصول سرد سال طبق تعرفه تعریف شده برای اقلیم سرد و با تخفیف ویژه محاسبه می گردد.

مهندس جواد اکبری در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، با اشاره به گزارش عملکرد ۹ ماهه شرکت گاز هشترود، گفت: ایستگاه TBS واقع در سه راهی روستای مغامیر جهت تقویت گاز ۱۹ روستا شامل روستاهای عزیز کندی، مغامیر، ینگیجه، آقاجاری رود ، بیگ کندی، بایقرارود، ارقنه ، تارقلی، باباکندی رود ، صوفیلار، گیله ده رود ، سلوک ، چراغچی ، بیگ بلاغی ، صید بیگ ، سعادتلو ، قیزیللو ، قوپوز ، ذوالبین نصب و راه اندازی شده است.

 

 

وی اضافه کرد: گازرسانی به ۱۷ روستای نظرکهریزی بالغ بر ۶۵۰ خانوار شامل روستاهای آسایش، گشایش، آغ بلاغ، خلیفه کندی، ولی کندی، قورت قیه سی، تکانلوی سفلی، سلمان کندی، چکن، طمطراق، دربند، عرقطو، صوفی حسن، دلوحسن، ایده لوی خلیفه و روستاهای لکلرو ملاجیق  با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نیز در حال اجراست.

 

 

رئیس شرکت گاز هشترود افزود: اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای گویجه قملاق و گلی بلاغ گندبیل، گازرسانی به کوچه ها و محله های جدیدالاحداث شهرها و روستاها، نصب انشعابات مسکن مهر هشترود و بهره مندی ۹۳ روستا از نعمت گاز طبیعی تا کنون صورت گرفته است.

 

 

اکبری ادامه داد: گازرسانی به گاوداری شهبازی واقع در روستای علی آباد، گازرسانی به جاده سلامت، گازرسانی به پارکنیگ فلاحی و واحدهای صنعتی واقع در محور هشترود -لامشان، گازرسانی به تصفیه خانه آب و فاضلاب روستای آلاقیه از توابع بخش نظرکهریزی، گازرسانی به نمازخانه بین راهی شهرنظرکهریزی، گازرسانی به ۴ واحد مرغداری(طوری-علیزاده-نعمتی-رحیمی) و گازرسانی به کارخانه گچ آغچه اوغلان از دیگر عملیات های اجرا شده در هشترود است.

 

 

وی همچنین از شبکه گذاری به روستاها در سالجاری به متراژ ۱۹۳۱۰متر نیز خبر داد.

 

 

رئیس شرکت گاز هشترود تصریح کرد: شهرستان هشترود در رده بندی مصرف در اقلیم ۱ قراردارند و تعرفه گازبهای بخش خانگی و صنایع در شهرستان هشترود، در فصول سرد سال طبق تعرفه تعریف شده برای اقلیم سرد و با تخفیف ویژه محاسبه می گردد.

 

جواد اکبری با تاکید بر لزوم استعلام از اداره گاز در زمان هر گونه حفاری خاطرنشان کرد: به جهت اینکه در برخی مواقع شاهد حفاری در سطح شهر و روستاها هستیم که به دلیل عدم استعلام از اداره گاز و در نتیجه عدم هماهنگی با این اداره ، خسارتهایی به شبکه گاز وارد میگردد که در نتیجه عکس العمل سریع اکیپ امداد و تعمیرات اداره گاز ، تاکنون ختم به خیر شده اند ولی همیشه اینطور نخواهد بود و احتمال بروز خسارتهای جانی بسیار زیاد می باشد، لذا شهرداری محترم هشترود و دهیاران محترم روستاها باید مجوزهای حفاری را مشروط به استعلام و هماهنگی با اداره گاز صادر نمایند تا شاهد هیچ گونه حادثه تلخی نباشیم.

 

 

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.