تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 55074

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد؛

مسدود شدن راه ۱۳۰ روستای هشترود بر اثر بارش برف سنگین/ راههای اصلی باز هستند

مسدود شدن راه ۱۳۰ روستای هشترود بر اثر بارش برف سنگین/ راههای اصلی باز هستند

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: بارش برف همراه با کولاک عصر روز شنبه باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۳۰ روستای این شهرستان با مرکز هشترود شد.

مهندس علیرضا اوشال در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود و با اعلام این خبر گفت: از اولین ساعات شروع بارش برف در شهرستان هشترود راهداران و پرسنل این اداره با تمام امکانات موجود این اداره در راههای اصلی و فرعی حضور یافته از ساعت ۱۷ روز گذشته تا ساعت ۵ صبح امروز نسبت به برف روبی و نمک پاشی اقدام کردند.

 

 

وی اظهار داشت: راهداران تلاشگر این اداره نسبت به مسیرگشایی و نمک پاشی راه های روستای از صبح امروز اقدام کردند.

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود: در صورت فروکش نمودن بارش برف در این منطقه ما تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا اکثر راه های روستای مسدود شده تا عصر امروز بازگشایی شده تا اهالی محترم این روستاها با آرامش خاطر در راهها تردد نمایند.

 

 

اوشال تصریح کرد : محورهای هشترود به مراغه , میانه , چاراویماق و قره چمن باز بوده و تردد به کندی صورت میگیرد و در صورت خروج از منطقه با رعایت کردن نکات ایمنی راه و به همراه داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.
وی، با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده ها در این فصل باید زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها باید از تردد غیرضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه ها اطلاع کسب کرده سپس اقدام به خروج از منزل نمایند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.