تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 548

پایگاههای کمیته امداد شهرستان هشترود آماده دریافت کمک های مردمی در جشن عاطفه هاست

پایگاههای کمیته امداد شهرستان هشترود آماده دریافت کمک های مردمی در جشن عاطفه هاست

پیک هشترود: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هشترود گفت : جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار مهر در روزهای ۱۶ مهر درکلیه مدارس هشترود ونظرکهریزی، ۱۷و ۱۸ مهر در پایگاههای سطح شهر و نمازجمعه شهرستان هشترود برگزار خواهد شد و ۵ پایگاه اصلی و۲پایگاه فرعی این نهاد کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار شهرستان هشترود را درجشن عاطفه ها جمع آوری خواهند کرد.

به گزارش پیک هشترود، مسلم رضایی در جلسه هم اندیشی جشن عاطفه ها، اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال مانند سالهای گذشته با حضور کمیته امداد ،آموزش وپرورش،سازمان دانش اموزی ونیروی مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی ضمن تشکر ازروسای محترم ادارات آموزش و پرورش هشترود و نظرکهریزی و فرمانده سپاه ناحیه هشترود تصریح نمود : تمامی وجوهات جمع آوری شده در پایگاه ها و مدارس مطابق صورتجلسه های تنظیمی بین کمیته امداد و مدارس این شهرستان در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

رضایی با قدردانی از حضور مردم در این جشن ابراز داشت: درسال گذشته مبلغ ۲۲۹میلیون ۷۷۴هزارریال جمع آوری و در بین  دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود تصریح کرد: از همشهریان نوعدوست و خیر درخواست داریم در این جشن حضور پرشوری داشته باشند و هدف نیز جمع آوری پوشاک ،کیف ،کفش و لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند می باشد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.