تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 54153

امام جمعه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

حماسه ۹ دی سرمایه گذاری چندین ساله دشمنان نظام را به باد داد/ فتنه گران نباید عهده دار مسئولیت شوند

حماسه ۹ دی سرمایه گذاری چندین ساله دشمنان نظام را به باد داد/ فتنه گران نباید عهده دار مسئولیت شوند

امام جمعه هشترود گفت: از ابتدای انتخابات استراتژی اصلی دشمن تغییر یافت و سرمایه چندین دهه و تمامی نیروهای خود را به صحنه آورد تا حق را مورد انحراف قرار دهد. اما شکست خورد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی صبح امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود با اشاره به اینکه ۹ دی یوم الله اکبر نامگذاری شده، گفت: این روز باید بصورت مداوم تبیین شود تا اندیشه اصلی حماسه مردمی در چنین روزی به بدنه اصلی انقلاب منتقل شود.

 

وی اظهار کرد: در سال ۸۸ انتخابات بی نظیری برگزار شد و حضور ۸۵ درصدی با رای ۴۰ میلیونی گواه این مطلب بود. از ابتدای انتخابات استراتژی اصلی دشمن تغییر یافت و سرمایه چندین دهه و تمامی نیروهای خود را به صحنه آورد تا حق را مورد انحراف قرار دهد. اما شکست خورد.

 

امام جمعه هشترود افزود: در هر فتنه ۳ رکن رهبری، خواص و مردم نقش ایفا می کنند که اگر این سه رکن با هم همراه نباشند نمی توان در جامعه اسلامی فتنه را جمع کرد.

 

رحیمی تصریح کرد: باید حماسه مردم در روز ۹ دی که همراه با بصیرت همراه بود بخوبی تبیین شود تا ارزش این حرکت عظیم بخوبی نمایان شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی هشترود تاکید کرد: ۹ دی نقش هریک از ارکان اصلی را مشخص کرد و با بیمه کردن جامعه، برنامه ریزی هائی را نیز در جهت استحکام بنیان نظام در آینده انجام داد.

 

وی با اشاره به نقش رهبری بی نظیر و الهی مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸، ادامه داد: به اذعان اکثر سیاستمدارن دنیا اگر رهبر انقلاب در جریان فتنه کوچکترین اشتباهی انجام می داد فتنه به پیروزی می رسید.

 

رحیمی اضافه کرد: اگرچه رهبر انقلاب بارها به نقش مردم در خاموش کردن فتنه ۸۸ اشاره کرده اند اما باید رهبری الهی ایشان و ابعاد پنهان آن در جامعه بخوبی تبیین شود.

 

امام جمعه هشترود با اشاره به اینکه نقش بی بدیل مردم در روز ۹ دی تجلی پیدا کرد، بیان کرد: نظام نمی تواند ۹ دی چشم پوش کند و تا ۲۲ بهمن وجود دارد باید ۹ دی نیز زنده بماند.

 

رحیمی اذعان داشت: کسانی که دچار خطا شدند اگر برگردند در دامن انقلاب هستند اما در صورت تمرّد نباید عهده دار مسئولیت شوند.

 

رقیه زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود نیز در این جلسه گفت: ۹ دی نمایشگاه غیرت ایرانیان در دفاع از انقلاب و بیعت مجدد با رهبری است و برای گرامیداشت این روز باید با همکاری ادارات برنامه های باشکوهی اجرا کنیم.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.