تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۷
کد خبر : 54112

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود:

معرفی هیات داوران جشنواه فرهنگی هنری مدافعان حرم/ ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه

معرفی هیات داوران جشنواه فرهنگی هنری مدافعان حرم/ ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود اعضای هیات داوران جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، رقیه زارع در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: “مرتضی شریفی”، “محمد بطحائی” و “محمدحسین امینی” داوری بخش نقاشی، “هادی فائزی”، “بهزاد پروین قدس”، و “محمد عباس زاده” داوری بخش عکس، “علی حاجی بلند”، “محمد شکری فرد” و “علی شهودی” داوری بخش شعر، “علی اکبر افتخار”، “حسین مهدیزاده” و “قربانعلی طاهرفر” داوری بخش فیلمنامه و  “شهرام خدایی”، “شهرام خزرایی” و “فرزاد تقی لر” داوری بخش نمایشنامه جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم را بر عهده خواهند داشت.

 

 

وی افزود: جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم به یاد شهید مدافع حرم هشترودی «اسماعیل کریمی اصل» در پنج رشته شعر، نقاشی، عکس، فیلمنامه و نمایشنامه ‌نویسی برگزار می شود.

 

 

زارع افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچین ارج نهادن به رشادت‌ ها و فداکاری ‌های مدافعان حرم در محورها و موضوعاتی شامل نقش تأثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت، ترسیم چهره زیبای مدافعان و شهدای مدافع حرم، نقش ایران و حزب‌ الله در محور مقاومت، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه ‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست ‌ها نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان و ترسیم چهره گروه ‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره برگزار می شود.

 

 

براساس این گزارش، در بخش عکس هر عکاس می تواند ١٠ قطعه تک عکس در موضوعات جشنواره ارسال کند و در بخش شعر نیز علاقه مندان می توانند اشعار خود را با محوریت موضوعات جشنواره ارسال کنند.

 

 

همچنین در بخش نقاشی هر هنرمند می تواند سه اثر تولیدی را با تکنیک آزاد و در اندازه ۵٠ * ٧٠ ارسال و همچنین در بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی هر هنرمند می تواند سه اثر را از فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی که تاکنون از آن نمایش یا فیلمی ساخته نشده و یا در جایی چاپ نشده است را با تایم تقریب ١۵ دقیقه به دبیرخانه ارسال کند.

 

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا سی ام آذرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان هشترود، خیابان امام، رو به روی حوزه علمیه برادران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ هشترود ارسال کنند.

 

 

جشنواره یاد شده با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود، فرمانداری هشترود، بسیج هنرمندان استان و ناحیه مقاومت سپاه هشترود برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.