تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 53871

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

پتو، لباس گرم و جیره غذائی خشک در اولویت کمک ها برای رزمندگان مدافعان حرم هستند

پتو، لباس گرم و جیره غذائی خشک در اولویت کمک ها برای رزمندگان مدافعان حرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: در شرایط کنونی نیازهای اساسی رزمندگان حریم آل الله، پتو، لباس گرم و جیره غذائی خشک است و پایگاههای بسیج در مساجد و محلات، واحدهای بسیج دانش آموزی و دانشجوئی و همچنین ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در شهرستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت کمک های مردم هشترود هستند.

سرهنگ احمد تقی پور در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: پشتیبانی از مدافعان حرم تکلیف شرعی ، اعتقادی ، تکلیف اداری و وظیفه هر شهروند ایرانی است زیرا امنیت ملی به آن بستگی دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در سوریه و عراق در صف اول حمایت از اسلام و مشغول مبارزه با باطل است عنوان کرد: ما باید با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، از فرزندان اسلام در این جبهه‌های مبارزه حمایت کرده و دین خود را به اسلام ادا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود افزود: در ایران اسلامی هم ستاد پشتیبانی اعزام نیروهای زبده و نیروهای مردمی به کشور تروریست زده سوریه و هم ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در تمامی شهرهای استان‌ بخصوص شهرستان هشترود با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی تشکیل یافته است.

تقی پور تصریح کرد:  در شرایط کنونی نیازهای اساسی رزمندگان حریم آل الله، پتو، لباس گرم و جیره غذائی خشک است و پایگاههای بسیج در مساجد و محلات، واحدهای بسیج دانش آموزی و دانشجوئی و همچنین ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در شهرستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت کمک های مردم هشترود هستند.

وی تاکید کرد: انسان هایی با اخلاص و صداقت جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم می کنند و همه ما وظیفه داریم این نمادهای شرف و غیرت را با حمایت مادی و معنوی ، کمک های نقدی و غیرنقدی پشتیبانی کرده و در این مسوولیت خطیر و آزمون الهی رو سفید شویم.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.