تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 53822

مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

اهدای بیش از ۱۰۰ پتو از سوی دانش آموزان به مدافعان حرم/ جمع آوری کمک ها تا پایان سالتحصیلی ادامه خواهد داشت

اهدای بیش از ۱۰۰ پتو از سوی دانش آموزان به مدافعان حرم/ جمع آوری کمک ها تا پایان سالتحصیلی ادامه خواهد داشت

مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: در راستای پشتیبانی از مدافعان حرم دانش آموزان هشترود به همت بسیج دانش آموزی این شهرستان تاکنون بیش از یکصد تخته پتو و بیش از ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی اهدا کرده است و این اقدام ها تا پایان سالتحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

بهمن اقدمی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به اینکه «کلنا عباسک یا زینب» شعار همه مسلمانان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی قلمداد می‌شود، گفت: جامعه دانش آموزی هشترود به تبعیت از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از مصالح ملی، میهنی و دینی کشورمان از مدافعان حرم به انحای گوناگون دفاع می‌کنند.

 

وی اظهار داشت: در راستای پشتیبانی از مدافعان حرم دانش آموزان هشترود به همت بسیج دانش آموزی این شهرستان تاکنون بیش از یکصد تخته پتو و بیش از ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی اهدا کرده است و این اقدام ها تا پایان سالتحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش هشترود افزود: اشتیاق دانش آموزان برای کمک به مدافعان حرم زیاد و به شکل های گوناگون است بطوریکه یکی از دانش آموزان گوشواره خود را نیز اهدا کرده است.

 

اقدمی اهداف این طرح را حرکت در راستای هم افزایی و مشارکت نهادهای انقلابی و ایفای نقش مکمل آنها در پیگیری آرمان های امام و رهبری در مقیاس های عملیاتی، سهم دهی به دانش آموزان در جنبش های مرتبط با گفتمان انقلاب به عنوان نسل آینده و پیگیر تحقق آرمان تمدن اسلامی و نقش آفرینی نزدیک دانش آموزان در عرصه پشتیبانی از مقاومت و جهاد برشمرد.

وی با تقدیر از تلاش های بسیج دانش اموزی در این راستا، تاکید کرد: پایگاههای بسیج دانش آموزی در مدارس آماده دریافت هرگونه کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان برای حمایت از مدافعان حریم آل الله هستند.

۰۱ ۰۲ ۰۳ ۰۴

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.