تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 53516

برادرِ میهماندار هشترودی قطار تبریز-مشهد در گفتگو با پیک هشترود:

هنوز اثری از برادرم پیدا نشده است/ خانواده و دختر ۲ ساله محمد چشم انتظار هستند/ پیگیر جسد برادرم از طریق ستاد بحران استان هستیم

هنوز اثری از برادرم پیدا نشده است/ خانواده و دختر ۲ ساله محمد چشم انتظار هستند/ پیگیر جسد برادرم از طریق ستاد بحران استان هستیم

یکی از میهمانداران قطار تبریز- مشهد از اهالی روستای بسیط شهرستان هشترود بود که هنوز اثری از وی پیدا نشده است و خانواده وی نیز منتظر هستند.

موسی اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پیک هشترود گفت: برادرم محمد اسکندری از میهمانداران قطار تبریز به مشهد بود که متاسفانه بعد از گذشت چندین روز هنوز اثری از وی پیدا نشده است.

 

وی اظهار داشت: در همان ساعات اولیه تصادف بود که از همکارانش به ما زنگ زدند و گفتند که محمد میهماندار سالن ۴ بود اما برای کمک به سالن سوخته شده رفته بود و متاسفانه نتوانستیم وی را نجات دهیم و در آتش سوخت.

 

برادر این میهماندار افزود: چند روزی است پیگیر جسد  برادرم هستیم اما پزشک قانونی استان اعلام کرده که هیچ جسدی در استان نمانده، اما ستاد بحران استان گفته که چند قطعه در تهران وجود دارد که شاید مربوط به برادرم باشد.

 

اسکندری تاکید کرد: ما همچنان منتظر اقدام ستاد بحران و پزشکی قانونی هستیم تا بتوانیم اقدامات بعدی را انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: چند روز است که خانه پدری ما به ماتمکده ای تبدیل شده و همسر و تنها دختر ۲ ساله و دیگر اعضا خانواده داغدار و چشم انتظار هستند.

 

مرحوم محمد اسکندری میهماندار قطار تبریز به مشهد حدود ۱۰ سال بود که در این شغل خدمت می کرد و اصالتا نیز اهل روستای بسیط شهرستان هشترود می باشد.

 

photo_2016-12-04_19-53-22

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.