تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 52678

امام جمعه هشترود:

قرائت زیارتنامه اربعین یکی از نشانه های ایمان است/ فیش های نجومی در اثر نبود روحیه جهادی در مدیران بوجود آمده است/ کلید طلائی حل تمامی مشکلات فرهنگ بسیجی است

قرائت زیارتنامه اربعین یکی از نشانه های ایمان است/ فیش های نجومی در اثر نبود روحیه جهادی در مدیران بوجود آمده است/ کلید طلائی حل تمامی مشکلات فرهنگ بسیجی است

امام جمعه هشترود گفت: کسانی که دنبال کلید نجات برای بازگشائی قفل مشکلات هستند بدانند که فقط فرهنگ و روحیه بسیجی کلید طلائی حل تمامی مشکلات است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نمازجمعه هشترود با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین در مکتب تشیع روز ویژه ای است. اگر روز عاشورا روز حزن و اندوه باشد اربعین نیز روز زیارتی است و خواندن زیارتنامه اربعین در این روز بسیار توصیه شده است.

 

وی اظهار داشت: این زیارتنامه یکی از نشانه های ایمان است و امیدواریم مردم با حضور پرشور در دستجات عزاداری قرائت این دعا را نیز فراموش نکنند.

 

امام جمعه هشترود همچنین با اشاره به آغاز هفته بسیج نیز افزود: این هفته گرامیداشت یوم عظیمی است که در انقلاب اسلامی حماسه شگرفی خلق کرد.

 

رحیمی تاکید کرد: حضرت امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج جان تازه ای به کشور بخشید و امروز نیز همین نیروهای بسیجی مدافع قرآن و ولایت و تبلور فداکاری می باشند.

 

وی تصریح کرد: بالاترین بخشش، بذل جان است که بسیجی آنرا در دست گرفته و در راه قرآن و اسلام و ولایت فقیه فدا می کند.

 

خطیب جمعه هشترود اضافه کرد: کسانی که دنبال کلید نجات برای بازگشائی قفل مشکلات هستند بدانند که فقط فرهنگ و روحیه بسیجی کلید طلائی حل تمامی مشکلات است.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: نبود روحیه جهادی در برخی از سطوح مدیریتی باعث بوجود آمدن فیش های نجومی شده چراکه اگر به زندگینامه شهدا نگاه کنیم می بینیم که بدون هیچ چشمداشتی خدمت می کردند.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ماهيت جمعه , 28 آبان 1395 - 17:07

زمین در جنب این نه سقف مینا
چو خشخاشی بود بر روی دریا
ببین تا توازین خشخاش چندی
سزد گر بر بروت خود بخندی
چو خشخاشی همی پوشی توازناز
کجا یابی تو این خشخاش را باز
توزین خشخاش کی آگاه کردی
که سی سوراخ در خشخاش کردی
ازین نه چار طاق پر ستاره
بتو نرسد مگر لختی نظاره