تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 52636

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود:

جاده توسعه فرهنگی از کتاب آغاز می‌شود/ کتاب خواندن به منزله بالابردن علم است

جاده توسعه فرهنگی از کتاب آغاز می‌شود/ کتاب خواندن به منزله بالابردن علم است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود گفت: بدون فرهنگ به توسعه نمی‌رسیم و جاده توسعه فرهنگی از کتاب آغاز می‌شود، بستر و جاده توسعه فرهنگی، کتاب، کتابخانه و کتابخوانی است و بدون توجه به این اصل مهم، به توسعه فرهنگی نمی‌رسیم و اگر به توسعه فرهنگی نرسیم، توسعه ملی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، خانم رقیه زراعی در مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در مدرسه غیرانتفاعی امام صادق(ع) هشترود برگزار شد،  با اشاره به اینکه معجزه جاودان دین مبین اسلام کتاب است گفت: بالاترین و والاترین کتابی که تاکنون به انسان رسیده و راه زندگی درست و روشن را بازگو می کند همان کتاب قرآن است و قرآن کتابی است که انسان را می سازد.

 
وی در ادامه از کتاب به عنوان دوست انسان یاد کرد و اظهار داشت: همواره در طول تاریخ انسان های بزرگ از دوستی با کتاب به مقام و منزلت رسیده اند و علم راستین در طریقت آشنایی با کتاب است.

 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود با تشویق همگان به ویژه جوانان به کتاب خواندن افزود: کتاب خواندن به منزله بالابردن علم است و کسی که برای علم و دانش قدم برمی دارد مثل این است که خداوند تبارک و تعالی را عبادت می کند.

 

خانم زارعی تاکید کرد: بدون فرهنگ به توسعه نمی‌رسیم و جاده توسعه فرهنگی از کتاب آغاز می‌شود، بستر و جاده توسعه فرهنگی، کتاب، کتابخانه و کتابخوانی است و بدون توجه به این اصل مهم، به توسعه فرهنگی نمی‌رسیم و اگر به توسعه فرهنگی نرسیم، توسعه ملی نخواهیم داشت.

 

۰۱

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.