تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 52402

در جوابیه عضو شورای شهر نسبت به مصاحبه فرماندار آمده است؛

تخفیف عوارض در سطح شهر و خودروها، تشویق شهروندان برای پرداخت است/ شورا از فرآیند تائید مصوبات کاملا مطلع است

تخفیف عوارض در سطح شهر و خودروها، تشویق شهروندان برای پرداخت است/ شورا از فرآیند تائید مصوبات کاملا مطلع است

محمد اکبری عضو شورای شهر هشترود با ارسال جوابیه ای به تحریریه پیک هشترود نسبت به مصاحبه فرماندار این شهرستان نسبت به عملکرد شورا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، متن جوابیه ارسالی محمد اکبری عضو شورای شهر هشترود نسبت به مصاحبه فرماندار این شهرستان که به تحریریه این سایت ارسال شده، بدین شرح است:

 

در خصوص فرمایشات جناب آقای فرماندار عارضم خمت تمام شهروندان و مسئولین؛

تخفیف ۲۵ درصد برای عوارض سطح شهر به استناد صورتجلسه مورخه ۳۰ تیرماه ۹۵ شماره ۱۸۷ بند ۴ و افزایش کرایه تاکسی رانی (بخاطر رند و گرد کردن در برخی از مسیرها) با استناد مصوبه ۱۸۷ بند ۱ مورخه ۱۲ مرداد ۹۵ تصویب و توسط فرمانداری محترم رد و شورا در مصوبات خود به ترتیب ۱۸۹ بند ۳ و مورخه ۱۶ مرداد ۹۵ و ۱۸۹ بند ۲ و ۱۶ مرداد ۹۵ به مصوبات قبلی خود تاکید نموده است. و پرونده جهت بررسی به هیات اختلاف استان ارجاع گردید.

 

پس مقاومت فرمانداری در برابر مصوبات فوق شورای شهر که حق طبیعی شورا همانند سایر شهرهاست با رد مصوبات کاملا مشهود است که بنده و اعضا شورای شهر را از کذب محض گفتن تبرئه می نماید.

 

در ضمن انتقاد از مسئولین و رساندن مشکلات مردم و شهروندان به گوش مسئولین مافوق از تخفیف عوارض در سطح شهر و خودروها و ساخت و ساز و … بخاطر رعایت حال اکثر شهروندان، تشویق برای پرداخت است و لازم به ذکر می باشد که بعضا مشاهده می شود که شهروندان بخاطر همین مساله به سایر شهرها برای پرداخت عوارض خودرو مراجعه می کنند که وجود تخفیف مانع  این اقدام می گردد.

 

انتقاد از نبود اتوبوس و مینی بوس و ترمینال که محل ترمینال در شورای ترافیک تغییر یافت، برای رعایت حقوق شهروندان مخصوصا بانوان و قشر دانشجو و همچنین پیگیری قیمت تاکسیرانی که ۸ ماه از سال گذشته که می بایست در اولین فرصت پیگیری می شد از طرف یک شهروند و یا یک عضو شورا گکذب تلقی گردیدن منطبق با انصاف نیست.

 

خدمت شهروندان عارضم که شورا از فرآیند تائید مصوبات کاملا مطلع است و حتی از موانع سر راه آن نیز اطلاع دارند و عامل عقب ماندگی شهر را در سالهای قبل و مسولیت برخی مسولین حال بررسی باید کرد چراکه شورا عامل بیکاری جوانان، بسته شدن درب تولیدی ها، کارخانجات، طلاق، فقر و اعتیاد نگردیده است.

 

گلای حقیر از موار مذکور صرفا جهت پیگیری آقای فرماندار از مراجع ذیربط به عنوان اولین مقام اجرائی شهرستان بود و لاغیر چرا که پیگیری اعضای شورا و ریاست شورا تا بحال منجر به نتیجه نگشته در حالی که شهروندان و تاکسی رانان عزیز و هم پیگیر و عدم وجود اتوبوس و ترمینال و قیمت تاکسی رانی هستند.

 

پس این حق برای حقیر و به عنوان عضو شورا و نماینده مردم است که از حقوق مردم دفاع نمایم هرچند ناخوشایند باشد.

 

با تشکر از تمامی شهروندان

محمد اکبری

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , 24 آبان 1395 - 22:45

بعد از فرجه قانونی شورا میتواند بدون اعتنا به نظر شورای حل اختلاف استان مصوبه خود را اجرا نماید

مولوی سه شنبه , 25 آبان 1395 - 17:18

با سلام خدمت همه و مخصوصا آقای محمد اکبری شورای دلسوز و زحمت کش.
جوابیه شما کاملا صحیح و متین میباشد. تقدیر و تشکر از زحمات شما.