تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 52332

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارائه خدمات امدادی هلال احمر آذربایجان‌شرقی به زائران اربعین حسینی

ارائه خدمات امدادی هلال احمر آذربایجان‌شرقی به زائران اربعین حسینی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از ارائه خدمات امدادی هلال‌احمر استان به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پیک هشترود، سعید کنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق درخواست سازمان جمعیت هلال احمر تیم‌های اعزامی از سراسر کشور عازم کربلا و نجف شده‌اند که از استان آذربایجان‌شرقی به صورت متمرکز ۱۱ نفر متشکل از پزشک و نیروهای امدادگر را به عراق برای اربعین حسینی اعزام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا استان آذربایجان‌شرقی از دو مقوله وارد عمل شده و اقدام به اعزام نیرو جهت خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر درخواست سازمان جمعیت هلال احمر کشور برای اعزام نیرو، استان آذربایجان‌شرقی هفت نفر از نیروی امدادگر همراه با یک آمبولانس در مرز مهران اعزام کرده تا به زائران ارائه خدمات دهند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی از طرف استان در مرز مهران نانوایی سیار، سرویس بهداشتی ۶ چشمه، ۵۰۰ تخته پتو به همراه داشته و برای تسهیل در امر خدمت رسانی آماده هستند.

کنعانی همچنین اعزام سه نفر از اپراتور ارتباطات به همراه یک خودروی ارتباطات از طرف استان مطابق با دستور سازمان را یادآور شد و گفت: این افراد در محور نجف به کربلا حضور داشته و تسهیل در امر ارتباطات را ایجاد می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را در زمینه خدمت رسانی مطلوب به زائران چند میلیونی امام حسین(ع) از اقصی نقاط دنیا خواهیم کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.