تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر : 51913

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت وحدت مدیریت سیاسی، اجتماعی و بهداشتی در حوزه‌ی سلامت

ضرورت وحدت مدیریت سیاسی، اجتماعی و بهداشتی در حوزه‌ی سلامت

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت وحدت مدیریت سیاسی، اجتماعی و بهداشتی در راستای هماهنگی و نتایج بهتر در حوزه‌ی سلامت بهتر تأکید کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، سعید شبستری در مراسم گرامی‌داشت تکمیل شبکه‌ مراقبت‌های نوین سلامت و پوشش جمعیت در تبریز اظهار کرد: تحت پوشش قرار گرفتن مراکز شهری و روستایی در بحث سلامت از آرزوهای دیرینه در حوزه‌ی سلامت بوده و جای امید است که امروز به این آرزو جامه‌ی عمل پوشانیده شده است .

 

وی افزود: برقراری عدالت در حوزه‌ی تأمین سلامت مردم از نکات مورد توجه در این حوزه به شمار می‌رود که سالیان زیادی در راستای تحقق آن تلاش شده است .

 

وی بیان کرد: با توجه به وقوع جنگ تحمیلی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عدم توجه دولت‌ها به بحث سلامت، فاصله‌ی زیادی در تحقق این مهم افتاد. ولی توجه ویژه‌ی دولت تدبیر و امید به این بخش باعث کاهش مشکلات و پیشرفت چشمگیر در حوزه‌ی درمان شد .

 

وی با اشاره به افزایش مهاجرت روستاییان به شهرها گفت: با توجه به افزایش مهاجرت روستاییان به شهرها پس از پیروزی انقلاب و پیرو آن افزایش حاشیه‌نشینی‌ها، مشکلات و نوع آن‌ها نیز تغییر کرد و امروزه شیوع بیماری‌ها از حالت واگیردار به بیماری‌های غیرواگیر تغیر یافته است .

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امروزه کلان‌شهرها و به خصوص شهر‌های صنعتی درگیر مشکلات و بیماری‌های جدی و بیشتری هستند و با در نظر گرفتن این نکته، اهمیت دادن به سلامت روان باید در کنار سلامت جسمی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: در مقایسه با سال‌های گذشته و علی رغم مشکلات فراوان، با انگیزه و پشتکار بیشتری جهت رفاه مردم در حوزه‌ی سلامت کار شده و امید است با همکاری بیشتر در راستای تامین سلامت مردم تلاش شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.