تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر : 51907

انتقاد از فرافکنی به جای برخورد ریشه‌ای با مشکلات و معضلات

بیگی: دولت حق ندارد با ملت رفتار سوداگرانه داشته باشد/ برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیست

بیگی: دولت حق ندارد با ملت رفتار سوداگرانه داشته باشد/ برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیست

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی بر مبنای تکیه بر داشته‌های درونی، معنویت و بصیرت تنها راه اعتلای ایران اسلامی است بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت کشور تأکید کرد و گفت: دولت حق ندارد با ملت رفتار سوداگرانه داشته باشد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مسجد آل محمد تبریز سخن می‌گفت، اظهار داشت: رفتار دولت با مردم باید بر مبنای عدالت و بر مدار منفعت ملت باشد.

وی با انتقاد از برنامه‌های اقتصادی دولت، این برنامه‌ها را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ندانست و ادامه داد: دولت با کاهش درآمدهای نفتی کشور به جای برنامه‌ریزی بر ضرورت افزایش توان تولیدی کشور و تأمین هزینه‌ها از محل تولید، هزینه اداره کشور را بر مردم تحمیل کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، شیوه مدیریت دولت را مسبب اعتمادسوزی در جامعه دانست و با انتقاد از فرافکنی به جای برخورد ریشه‌ای با مشکلات و معضلات، تاکید کرد: رفتار دولتمردان در برخورد با ناهنجاری‌های مدیریتی از عوامل تشدید نارضایتی مردم است.

این نماینده مجلس تبیین کرد: با وجود تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در برخورد با عوامل دریافت کننده حقوق‌های نجومی، آقایان مدعی شدند ریشه این پرداخت‌ها به مقررات وضع شده در گذشته مرتبط است و با فرافکنی سعی در مخدوش کردن اصل موضوع داشتند.

علیرضابیگی اضافه کرد: به فرض قبول چنین ادعایی باید افرادی از مدیران قبلی را که چنین دریافتی‌های داشته‌اند به مردم معرفی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اکنون دو تفکر در شیوه اداره کشور مطرح است، تأکید کرد: عده‌ای حل مشکلات کشور را در گروی ارتباط با آمریکا و بازگشت از آرمان‌های انقلاب اسلامی قلمداد می‌کنند، این تفکر نقطه مقابل اندیشه‌ای قرار دارد که مسبب انقلاب اسلامی و استقامت مردم در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه این افراد مرعوب دشمن هستند، تأکید کرد: این جریان نفوذ چنان در سطوح مختلف مدیریت کشور رخنه کرده است که ما شاهد حذف تدریجی نمادها و نشانه‌های انقلاب اسلامی هستیم که نمونه بارز آن حذف سرگذشت شهید فهمیده از کتب درسی دانش‌آموزان بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفکر مرعوبین نظام سلطه، اظهار داشت: این آقایان همان افرادی هستند که برای توجیه رفتار خود حتی به تحریف عاشورا پرداختند و مذاکره را درس عاشورا قلمداد کردند!

وی، برجام را تدبیری از طرف غرب برای تحمیل اراده نظام سلطه به کشورمان توصیف کرد و با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به مقصود خود شیوه‌ای تدریجی و مستمر را در پیش گرفته است، متذکر شد: دولتمردان در مقطعی حاضر به بررسی حساب‌های بانکی اشخاص در بحث حذف ثروتمندان از لیست دریافت‌کنندگان یارانه‌ها نشدند، اما اکنون با پذیرش FATF اجازه دسترسی سازمان‌های بیگانه را به اطلاعات بانکی کل کشور می‌دهند و این موضوع نشان از تحمیل تدریجی اراده نظام سلطه است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه جریان نفوذ در تداوم پذیرش اراده نظام سلطه با طرح موضوعات جنبی از قبیل برگزاری کنسرت در شهرهای قم و مشهد اهداف خاصی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: این گروه با برگزاری کنسرت در شهر قم که مهد فقاهت ایران اسلامی است، از سویی میزان تعصب و حساسیت مردم را در برهه کنونی سنجیدند و از طرف دیگر با طرح موضوع حاشیه‌ای کنسرت‌ها سعی در کتمان مشکلات واقعی که اغلب ریشه در موضوعات اقتصادی دارد، کردند.

وی، غفلت از حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در راستای اهداف دشمنان انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: این موضوع به ناامنی و عدم امنیت در جامعه منجر می‌شود و مسبب گسترش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

علیرضابیگی، تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و اتکاء به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تنها راه نجات کشور دانست و گفت: مدار اداره کشور باید تغییر کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.